בריאות

ליהיא לפיד: "כמעט כל אחד ואחת יחוו התמודדות נפשית״

במיזם R U OK, שהתקיים היום בתל אביב בהשתתפות בכירים מתוך פוליטיקה ישראלית, אשת ראש הממשלה הביעה תמיכה בנושא טיפול בבריאות הנפש
מערכת ice | 
צופית גרנט וליהיא לפיד (צילום רפי דלויה)
היום, (חמישי, 8.9) התקיים לראשונה אירוע R U OK? ובו הובילה עמותת אנוש - העמותה הישראלית לבריאות הנפש, את המיזם שהוקם במטרה לנרמל את השיח על בריאות הנפש ולעודד ישראלים להתעניין בשלום הסובבים אותם. אירוע ההשקה התקיים בנמל תל-אביב ובנוכחות אשת הנשיא הגב' מיכל הרצוג, אשת רה"מ הגב' ליהיא לפיד, שר הבריאות מר ניצן הורוביץ, סגנית ראש עיריית תל אביב חן אריאלי, ושגריר אוסטרליה בישראל פול גריפית'.

R U OK? הוא מיזם אוסטרלי ללא כוונות רווח שמטרתו היא נרמול השיח בנושא בריאות הנפש וקריאה לציבור להתעניין באנשים סביבם.  אשת ראש הממשלה, ליהיא לפיד אמרה באירוע: "המיזם החשוב הזה שהביאה לארץ עמותת אנוש בא להזכיר לכולנו להסתכל מסביב, לראות אם יש מישהו שיותר קשה לו, שזקוק לעזרה ולשאול אותו איך הוא, ונושיט לו יד. אני מרגישה שיש התחלה של שינוי, אנשים יותר מעיזים להגיד שכואב להם וקשה להם ומשתפים אחרים אבל הדרך עוד ארוכה, תשתפו אותנו אנחנו כאן לעזור".
 
ד"ר הלה הדס, מנכ"לית 'אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש' אמרה: "זהו אחד הימים המרגשים בחיי, שהוקדשו לנרמול השיח על בריאות הנפש והפגת המתחים שמשפיעים כה רבות על כה רבים מאתנו. אני מודה לכל מי שהגיע כדי לתמוך בנו במאמצנו לנרמל את השיח על בריאות הנפש, וגאה ש R U OK בחרו בנו לקדם את התפיסה הזו מחוץ לאוסטרליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה