בריאות

ענקית התעופה בהלם מוחלט: מה גרם למותם של שני העובדים?

שני עובדי חברת הענק דלתא איירליינס האמריקאית נהרגו ועובד נוסף נפצע באורח קשה, כאשר ביצעו טיפול שגרתי לאחד ממטוסי החברה, במרכז התחזוקה של החברה, בשדה התעופה באטלנטה
מערכת ice | 
מטוס דלתא (צילום פייסבוק - דלתא איירליינס)
ענקית התעופה האמריקאית, חברת דלתא איירליינס, פרסמה היום (רביעי) הודעה בה היא מודיעה על מותם של שניים מעובדיה ועל עובד אחד נוסף שנפצע באורח קשה. העובדים טיפלו באחד ממטוסי החברה בסדנת הבלמים והגלגלים, בשדה התעופה הארטספילד-ג'קסון שבאטלנטה, שם נמצא מרכז התחזוקה של החברה.
סיבת המוות של שני העובדים, כמו גם הגורם לפציעת העובד השלישי טרם פורסמה, ובחברה אומרים כי התאונה התרחשה קצת אחרי השעה 5 בבוקר (לפי השעון המקומי באטלנטה).
בדיווח על המקרה המצער, שפורסם באתר BBC, נמסרה תגובת החברה למקרה, שאמרה כי בדלתא הם "שבורי לב" בעקבות מותם של שניים מחברי הצוות ופציעת העובד השלישי. עוד אמרו בחברה כי הם פועלים עם הרשויות במקום, בשיתוף פעולה, במטרה להגיע לחקר האמת, ולברר מה גרם לתאונה הטראגית.
התאונה לא גרמה לעיכובים או שיבושים באף אחת מטיסות החברה ועל פי הדיווח, המטוס שבו אירעה התאונה הגיע באותו הבוקר בטיסה מלאס וגאס. שני עובדי חברת דלתא שנהרגו הם מירקו מארווג בן ה-58 ולואיס אלדארונדו בן ה-37. בדלתא אמרו כי הם מלווים את משפחותיהם בשעתן הקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה