בריאות

משרד הבריאות בהודעה חריגה: מותר שוב להשתמש בתכשיר הזה

משרד הבריאות מעדכן על החזרת תכשיר ferinject לשימוש. על כן בשלב זה, ניתן לחזור ולהשתמש בתכשיר Ferinject, למעט באצוות EB3320022 ו-EA3671022 עבורן הבדיקה עוד לא הסתיימה. הנחיות לגבי שתי אצוות אלו יפורסמו בהמשך
מערכת ice | 
משרד הבריאות
משרד הבריאות מעדכן כי בבדיקה שנעשתה לא זוהתה בעיית איכות או בטיחות חריגות לתכשיר ferinject, זאת בהמשך לפרסום מיום 5.4 על עצירת השימוש (HOLD) בתכשיר לאור מספר דיווחים על אירועים חריגים.
על כן בשלב זה, ניתן לחזור ולהשתמש בתכשיר Ferinject, למעט באצוות EB3320022 ו-EA3671022 עבורן הבדיקה עוד לא הסתיימה. הנחיות לגבי שתי אצוות אלו יפורסמו בהמשך. במידת הצורך יש לדווח על תופעות לוואי לתכשיר למחלקה לניהול סיכונים ומידע תרופתי באגף הרוקחות.
 
רק לאחרונה, משרד הבריאות הזהיר את הציבור מצריכה ורכישה של המוצרים "JEAN BONO POLYMER HAIR TREATMENT" ו-"JEAN BONO MINERAL HAIR STRAIGHTENING BLOND" המשווקים ללא רישיון ממשרד הבריאות וללא הודעה בדבר שיווק.
מאחר וקיים רישיון למוצר עם שם דומה של חברת מעבדות קשמיר בשם JEAN BONO HAIR STRAIGHTENING, משרד הבריאות פנה לחברה ונענה כי התמרוקים שלגביהם מפורסמת ההודעה אינם מיוצרים על ידה שכן טרם החלה בייצור המוצר. על כן, המוצרים המצוינים מזויפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה