בעולם

מלחמת עולם 3 בדרך? צפון קוריאה שיגרה 200 טילים

המלחמות הקשות שמשתוללות בעולם, בהן מעורבות עוד ועוד מדינות, מתחילה להדאיג מאוד, כאשר 200 טילים שוגרו לעבר הגבול הימי עם דרום קוריאה, שפינתה חלק מהתושבים המתגוררים בשלושת האיים הסמוכים, ופתחה בתרגיל נרחב
מערכת ice | 
צפון קוריאה מאיימת (צילום freepik, יוטיוב/ CBS News)
על רקע המלחמות הרבות שמשתוללות בעולם, בהם מלחמת אוקראינה רוסיה ומלחמת חרבות ברזל בישראל, והמתיחות בין האמריקאים והישראלים למדינות רבות, שמחליטות לבחור בעקבות כך צד בסכסוכים השונים, נראה שאנחנו בדרך לעוד התנגשות חזיתית. אז האם אנחנו בדרך למלחמת עולם 3? מוקדם לדעת, אך אין ספק שעוד ועוד מדינות נכנסות לקרבות במישרין או בעקיפין, מה שעלול לגרום לשטח לבעבע עוד יותר כשהוא כך או כך נמצא על סף פיצוץ.
על פי דיווחים שונים בעולם, ישנה הסלמה של ממש בחצי האי הקוריאני, כאשר צפון קוריאה פתחה במטח ארטילרי ענק של למעלה מ-200 פגזים ורקטות אל עבר הגבול הימי המפריד בין המדינות, כאשר לא דווח על נפגעים או נזק במטח. על פי דיווחים, כלל הטילים ששוגרו נפלו בים.
בעקבות כך, דרום קוריאה הורתה לתושבים בשלושת האיים הסמוכים לגבול הימי לרדת במקלטים ולשהות שם. נוסף על כך, בהמשך פורסם כי מתבצע פינוי חלקי של תושבים מאותם איים. 
בסיאול, בירת דרום קוריאה, כינו את הירי של צפון קוריאה כ"פרובוקציה", פתח הצבא הדרום קוריאני בתרגיל ירי סמוך לאזור הגבול, זאת במטרה להיות במוכנות גבוהה לכל ירי נוסף של צפון קוריאה אל עבר המדינה, ובנוסף לנסות לייצר התרעה ומוכנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה