דיגיטל וטק

האצת פריסת הסיבים האופטיים: RAD מצטרפת לאיגוד ה-Fiber Broadband

חברת RAD פרסמה כי היא מבצעת מהלך משמעותי ומצטרפת לאיגוד הפייבר ברודבנד, במטרה להאיץ את פריסת הסיבים האופטיים
מערכת ice | 
סיבים אופטיים (צילום freepik)
חברת RAD, יצרנית גלובלית של פתרונות לרשתות תקשורת, מציידת ספקי שירותים ומפעילי תשתית קריטית בלמעלה מ-150 מדינות, פרסמה היום (שלישי) כי היא מצטרפת לאיגוד, שעיקר פעילותו בארה״ב ובאמריקה הלטינית.
לטענת החברה, הצטרפותה מקדם את האצת פריסת רשתות הסיבים האופטיים כדי להבטיח שהקהילות בהן נפרסות הרשתות, תוכלנה למנף את היתרונות הכלכליים והחברתיים של תקשורת מהירה בפס רחב.
גארי בולטון, נשיא ומנכ"ל Fiber Broadband Association אמר: "האיגוד מברך את הצטרפות RAD ובטוחים שהיא תהיה נכס חשוב לארגון שלנו. יחד, נפעל לספק הסברה, חינוך ומשאבים לקידום טכנולוגיית הפס הרחב מבוססת הסיבים כדי לצמצם את הפערים הדיגיטליים וליצור איכות חיים טובה יותר לכולם."
משה שמעון, סמנכ״ל שיווק ומוצר ב-RAD אמר: "סיבים נפרסים בקצב חסר תקדים ברחבי ארה"ב ובמקומות אחרים, וחיוני שההתקנות הללו יבוצעו נכון כדי שהתעשייה תוכל לספק את היתרונות הגדולים ביותר ללקוחות בכל מקום. כספקית מובילה בתחום התקשורת בארה"ב, קבלתנו לאיגוד היא מהלך חשוב שיאפשר לנו להגדיל את הנוכחות שלנו בשוק האמריקאי ולקחת חלק במהפכת ה-digital transformation. אנו מצפים למעורבות שלנו באיגוד כדי לאפשר אספקת רוחב פס גבוה באמצעות הפתרונות שלנו".
 
לדבריו של שמעון, חברת RAD מתכננת להיות מעורבת באופן פעיל בעמותה, להשתתף בקבוצות העבודה ובוועדות, כמו גם לסייע בכנסים השנתיים והאזוריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה