בעולם

בנו של בכיר חמאס: "חייבים להשמיד את הארגון עכשיו"

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן הקרין את סרט הזוועות שהכין דובר צה"ל על טבח חמאס ב-7.10 בפני מאות שגרירים בניו יורק, ביניהם בנו של בכיר חמאס ביהודה ושומרון שכונה "הנסיך הירוק" שאמר: "חייבים להשמיד את חמאס עכשיו"
מערכת ice | 
מחבלי חמאס בהצהרה בעזה (ארכיון) (צילום עבד רחים קטיב/פלאש 90)
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן הקרין אמש את סרט הזוועות שהכין דובר צה"ל על טבח חמאס ב-7.10 בפני מאות שגרירים בניו יורק. מי שלקח חלק באירוע ואף פתח אותו היה בנו של בכיר חמאס ביהודה ושומרון חסן יוסף חליל, שערק מחמאס וכיהן כסוכן שב"כ במשך 8 שנים, מסעב יוסף שכונה "הנסיך הירוק".
בפתח האירוע דיבר יוסף ואמר: "אם לא נשמיד את חמאס במלחמה הזאת עכשיו, המלחמה הבאה בעזה תהיה קשה יותר וקטלנית יותר". לאחר מכן אמר יוסף לחדשות 12: "זה מאבק צודק, בשבילי זה מובן מאליו, אני רואה מי הקורבן ומי הטורף, לכן אני לוקח על עצמי את המאבק הזה ולא משנה לי מה העולם חושב". מסעב התנתק מאביו וחי כיום בארצות הברית.
אל האירוע הוזמן גם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטיירש שהודיע כי לא יגיע בשל אילוצי לוח זמנים. בין השגרירים שכן נכחו היו שגרירי אוקראינה, צ'כיה, מולדובה ומדינות נוספות. ארדן נאם במהלך האירוע ואמר כי "בזמן שאנחנו כאן יותר מ-40 ילדים מוחזקים באכזריות על ידי מחבלי חמאס, במשך 45 ימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה