בעולם

משפחת החטוף נפגשה עם שגרירת ישראל בלונדון ציפי חוטובלי

משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן השתתפה במסיבת עיתונאים מיוחדת וסיפרה את הסיפור של אלמוג לכל התקשורת הבריטית שנכחה במקום, לפני הפגישה נאלצו אמו להחליף חולצה לאחר שכניסתה לפרלמנט הבריטי לא אושרה
מערכת ice | 
הוריו של אלמוג מאיר ג'אן עם השגרירה חוטובלי (צילום יחצ)
משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן השתתפה במסיבת עיתונאים מיוחדת וסיפרה את הסיפור של אלמוג לכל התקשורת הבריטית שנכחה במקום, כאשר לפי דיווח ב-YNET לפני הפגישה נאלצה אימו להחליף את חולצתה לאחר שהגיעה עם שלט הקורא לשחרור החטופים, רק לאחר שהחליפה את החולצה אושרה כניסתה לפרלמנט הבריטי.
בסיום הפגישה אורית מאיר אמא של אלמוג פגשה את ציפי חוטובלי שגרירת ישראל בלונדון וזאת אמרה שהיא מנסה לסייע בכל דרך אפשרות להעלות לסדר היום את נושא החטופים בבריטניה והבטיחה לה שתנסה לקבוע להם פגישה עם אחד מהשרים בממשלת בריטניה מחר.
משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן נמצאת בלונדון עד מחר במסגרת משלחת הסברה מטעם Miriam Institute New York שכוללת גם משפחות של נרצחים וחטופים מאותה שבת שחורה ב-7/10.

בהמשך הערב משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן השתתפה באירוע נוסף בבית הפרלמנט הבריטי בלונדון בהשתתפות צירים בריטיים, כאמור לאחר שהחליפה את חולצתה שכללה תמונה הקוראת לשחרור בנה בהקדם, כמו כן שלט הקורא לשחרור החטופים הוחרם מידיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה