בעולם

מזל טוב: המלך צ'ארלס השלישי חגג את יום הולדתו ה-75

אתמול (שלישי) חגג המלך צ'ארלס את יום הולדתו ה-75 באירוע מלכותי עם יותר מ-100 תותחים ברחובות העיר. יותר מכל רגע, הדובדבן שבקצפת היה שיחת הטלפון של המלך עם הנסיך הארי לאחר נתק של חצי שנה
מערכת ice | 
המלך צ'ארלס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול (שלישי) חגג המלך צ'ארלס השלישי את יום הולדתו ה-75 באירוע מלכותי לצידם של בני משפחתו, ביניהם הנסיכים וויליאם וקייט. למעלה צמ-100 תותחים הוצבו ברחובות העיר כדי לציין את יום הולדתו של צ'ארלס ותהלוכת הצדעה של חיילים רבים עם רובים באדינבורו. לצד החגיגות הגדולות בעיר, על פי מקורות יודעי דבר, דיבר המלך עם בנו, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל לאחר נתק של חצי שנה.
לאחר שסירב להגיע לחגיגות יום הולדתו של אביו, הנסיך הארי בירך את צ'ארלס ליום הולדתו בשיחת טלפון משותפת עם אשתו מייגן מרקל. על פי דוברו האישי של הנסיך, הארי כלל לא ידע על אירועי החגיגות של המלך ואמר כי: "הם לא קיבלו שום הזמנה ולא היו מודעים לחגיגות - עד שהסיפור יצא לאור ופורסם. אני בטוח שהארי יימצא את הדרך לפנות בפרטיות כדי לאחל לאביו יום הולדת שמח - ממש כמו שהוא עושה מדי שנה". כאמור, הארי בחר לברך את אביו בשיחת טלפון מרגשת אחר ניתוק של חצי שנה.  
חבר של הדוכסים מסאסקס, טען כי אולי ארמון בקינגהאם המציא את הידיעה כי הארי סירב להגיע לאירוע כדי להרחיק מתשומת ליבה של התקשורת את ביקורו של המלך בקניה, שם קיבל קריאות ודרישות להתנצל על העבר הקולוניאלי של בריטניה. אותו חבר אמר כי "הסיפור הוצג כאילו הארי דוחה את אביו - מה שממש לא נכון. זה בסך הכל סיפק הסחת דעת מבורכת מהסיור של המלך בקניה". מארמון בקינגהאם סירבו להתייחס לנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה