בעולם

ארגונים אוונגליסטים למזכ"ל האו"ם: "לישראל יש זכות להגן על עצמה"

קואליציית הארגונים הנוצרים-אמריקאים פנתה בנוסף גם לנשיא ביידן בקריאה לפעול לשחרור החטופים הישראלים מעזה: "הזוועות שביצע חמאס נגד אזרחים ישראלים הוא הפוגרום הגרוע ביותר בעם היהודי מאז השואה"
מערכת ice |  1
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
עשרות ארגונים אוונגליסטים בארצות הברית פנו במכתב מחאה למזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטיירש, בקריאה להכיר בזכותה של ישראל להגן על עצמה מול מתקפת החמאס. במכתב של קואליציית  American Christian Leaders for Israel, שעליו חתומים נציגים של קרוב למאה ארגונים, נקרא המזכ"ל לשנות את גישת הארגון לישראל, ולגנות את הטבח שביצע חמאס ואת האידיאולוגיה הרדיקלית שהיווה השראה למעשיו. כמו כן, המנהיגים הנוצרים דורשים לבצע חקירה על חלקה של קטר בפשעים של חמאס.
במכתב של קואליציית הארגונים, שאותה ארגנה השגרירות הנוצרית הבינלאומית בארצות הברית, נכתב כי "הזוועות שביצע חמאס נגד אזרחים ישראלים היו הפוגרום הגרוע ביותר בעם היהודי מאז השואה. הסכסוך בין ישראל לחמאס בעזה הוא האתגר הגדול ביותר למדינה ולעם היהודי. איראן ומיליציות הטרור הרבות שלה מאיימות כעת להמטיר טילים על ישראל וקוראות לטבח יהודים נוספים ברחבי העולם. שאיפותיה של איראן להגמוניה אזורית מהוות איום רציני על כל המדינות באזור ומחוצה לה. אנו קוראים לך להוביל את האו"ם ואת הארגונים המשויכים אליו במטרה לגנות את הזוועות ואת האחראים להן, ממשלה או ארגוני טרור, ולהפעיל את מלוא המשקל של האו"ם כדי להרתיע כל פעולות תוקפנות נוספות על ידי ישויות אלימות ומרושעות אלו".
המנהיגים הנוצרית דרשו ממזכ"ל האו"ם בקריאה לתמוך באופן מלא בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני חמאס. "עליך להימנע מקריאות בלתי הולמות לריסונה של ישראל מול הטבח וההתעללות שביצע חמאס ביהודים", נכתב בפנייתם. בנוסף, חברי קואליציית הארגונים הנוצרים דרשו מהאו"ם לפעול להחזרת החטופים מעזה, ולהפעיל סנקציות נגד איראן ונגד ניסיונותיה להשיג נשק גרעיני ולערער את יציבות המזרח התיכון. בנוסף, המנהיגים הנוצרים פנו למזכ"ל האו"ם בקריאה להטיל על קטר את האחריות לשותפות בטבח שביצע חמאס. חברי הארגונים ביקשו כי ערכאה בינלאומית תחקור את חלקה של קטר, על זרועותיה השונות, ביניהן רשת אל-ג'זירה, בפשעי חמאס.
במכתב נוסף, שנשלח לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, הודו לו ראשי הארגונים הנוצרים על עמידתו לצד ישראל. המנהיגים הנוצרים ביקשו מביידן להמשיך ולפעול לשחרור החטופים מעזה, ללא קשר לאזרחותם. בנוסף, הם ביקשו מהנשיא לפעול נגד ההסתה האנטי ישראלית והאנטישמית בקמפוסים בארצות הברית.
קואליצית ACLI כוללת קרוב ל-100 ארגונים אוונגליסטים המייצגים עשרות מיליוני אמריקאים, ביניהם: השגרירות הנוצרית הבינלאומית, National Religious Broadcasters Association, Precept Ministries International,  מנהיגים בולטים כמו בילי ברים וראשי קהילות וכנסיות.

"אנחנו, בשגרירות הנוצרית הבינלאומית, קוראים לנוצרים בכל העולם לתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני החמאס, במטרה להביא לשחרורם של יותר מ-200 חטופים ישראלים מעזה, ולשחרר את תושבי עזה מהשלטון החמאס הברוטלי", אומר נשיא השגרירות הנוצרית, ד"ר יורגן בולר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברור מאוד. רק צריכים מנהיג שידע מה לעשות (ל"ת)
    דליה 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור