בעולם

נשיא טורקיה באמירה מרתיחה: "חמאס לא ארגון טרור"

נשיא טורקיה כבר לא יגיע לישראל והתייחס בדבריו למלחמה עם עזה, וטען כי חמאס אינו ארגון טרור אלא ארגון שחרור אשר מנהל קרב להגן על אדמתו. "ישראל, המערב חייב לך, הרבה אבל טורקיה לא חייבת לך כלום"
מערכת ice |  2
ארדואן (צילום pixabay, shutterstock)
חסר בושה. נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן, לא יגיע לישראל למרות ההצהרות בעבר הלא רחוק כי אחרי ההסכמים בין המדינות לנורמליזציה, זאת לאחר התבטאויות אנטישמיות קשות ומכחישות את המציאות שהשמיע.
ארדואן התייחס היום (רביעי) בדבריו למלחמה עם עזה, וטען כי חמאס אינו ארגון טרור אלא ארגון שחרור אשר מנהל קרב להגן על אדמתו. "ישראל, המערב חייב לך, הרבה אבל טורקיה לא חייבת לך כלום".

עוד הוא אמר: "מתקפות ישראל בעזה והתמיכה בהן שקולות להתנקשות, זה מחלת נפש. היה לי תכנון ללכת לישראל, אבל לא אלך, דמעות המערב על ישראל הן רמייה, פעם אחת לחצתי את ידו של האיש הזה נתניהו, ולמה? הייתה לנו כוונה טובה, אבל הוא ניצל אותה".
במקביל, מלכת ירדן ראניה אל-עבדאללה טענה בראיון לרשת CNN: "זה היה מאוד מאכזב לראות את הסטנדרטים הכפולים בעולם. לראות את הגינוי החריף למה שקרה ב-7 באוקטובר, אבל מעט מאוד גינוי למה שקורה היום".
עוד המשיכה: "למה אין קריאה להפסקת אש מיידית? אנחנו רואים היום סבל אנושי מזעזע, אז למה הנרטיב תמיד מוטה לצד הישראלי? התקשורת וקובעי המדיניות במערב ממהרים לאמץ את הנרטיבים הישראליים. כשישראל תוקפת - פלסטינים 'מתים', אבל כשישראלים מתים, הם 'נהרגים', נרצחים בדם קר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הם תומכי טרור - לסגור להם את השגרירות מיד
    אזרח שרוצה נקמה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מבין? למה אנחנו לא זורקים אותם מאדמתנו? הם תומכי טרור ואמרו זאת היום בטלויזיה למה אנחנו ביחסים איתם? שיעופו הביתה. ג-י-ר-ו-ש
    סגור
  • 1.
    לא מפתיע
    משה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארדואן,יא מנוול אנטישמי!!!איך אפשר לצפות מאיש ה"אחים המוסלמים"שיגנה את חמאס?יא כלב-אם הכורדים היו עושים מעשה דומה לטורקים-איך היית מגיב?עליך נאמר"היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו"! ועוד אחד מהעם שטבח 1.5 מליון ארמנים מטיף לנו מוסר...
    סגור