בעולם

סיכוי של 50% למלחמת עולם? מסר מדאיג מהמשקיע הגדול בעולם

לדברי ריי דליו, מייסד ברידג'ווטר: "סיכוי למלחמת עולם בלתי מוגבלת הכוללת את המעצמות הגדולות עלה מ-35% עד ל-50% בשנתיים האחרונות. סוגים אלה של מלחמות אכזריות נוטים דווקא להתפשט מאשר לשקוע. אני מקווה שהתמונה המתגבשת של איך זה ייראה תעודד איפוק בנקודת זמן קריטית ביותר"
מערכת ice |  1
מלחמת עולם (אילוסטרציה) (צילום 1987599 / Pixabay)
המשקיע, מהגדולים בעולם, ריי דליו, מייסד קרן הגידור הגדולה בתבל, ברידג'ווטר, העלה פוסט מדאיג במיוחד בדף הלינקדין שלו ובו העריך כי המלחמה בין ישראל לחמאס, עשויה להביא למלחמת העולם הבאה.
לדבריו: "סיכוי למלחמת עולם בלתי מוגבלת הכוללת את המעצמות הגדולות עלה מ-35% עד ל-50% בשנתיים האחרונות. סוגים אלה של מלחמות אכזריות נוטים דווקא להתפשט מאשר לשקוע. אני מקווה שהתמונה המתגבשת של איך זה ייראה תעודד איפוק בנקודת זמן קריטית ביותר".

עוד הוא טען: "‎מה שקורה כעת בין ישראל לחמאס, בדומה למה שקרה ומתרחש בין אוקראינה לרוסיה, חייב לעורר סלידה ופחד אצל כולם. זה נכון הן מכיוון שהקונפליקטים הללו חושפים את הדרכים הנוראיות והמרדניות הבלתי נתפסות שבהן אנשים יכולים להתייחס לאנשים אחרים, בדגש על חפים מפשע והן משום שאף אחד בשום מקום לא יכול להיות בטוח שהוא לא ימצא את עצמם מתישהו באיזו מלחמה איומה כזו"
למי שלא מכיר, דליו הקים ב-1975 הקים את ברידג'ווטר, ובמשך חמישה עשורים הצליח למצב אותה כקרן הגידור הגדולה ביותר בעולם, לה ניהול נכסים בהיקף של כ-124 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיכוי למלחמת עולם
    ברכה קבלי 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה אתה מציע? שניתן לאמסטרדם לשחוט אותנו ולא נגן על עצמנו?
    סגור