בעולם

בריטני ספירס מסתבכת: למה ג'סטין טימברלייק מאיים לתבוע אותה?

לקראת יציאתו של ספר הזיכרונות של כוכבת הפופ, נחשף כי ג'סטין טימברלייק ואקס מפורסם אחר של ספירס דאגו מאוד שלא יופיעו פרטים אינטימיים שלהם, ובכך עיכבו את יציאת הספר בכמה חודשים
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
ב-24 באוקטובר צפוי לצאת לאור ספר הזיכרונות של הזמרת בריטני ספירס "האישה שבי", תאריך עליו היא הכריזה לפני שבועיים ועם פתיחת המכירות המוקדמות הוא כבר הפך לרב מכר, כאשר תוך שעות ספורות כל העותקים שהוקצו להזמנה מוקדמת נרכשו אונליין. הסולד אאוט הזה הכניס לכיסה של ספירס לא פחות מ-11 מיליון דולר.
לצד המעריצים הנרגשים, לאחרונה נחשף כי היו שני סלבס בכירים מאוד שלא כל כך שמחו לקראת יציאתו של הספר. מדובר בג'סטין טימברלייק וקולין פארל - שני האקסים המאוד מפורסמים של ספירס, שחששו ממה שעלול להיכתב עליהם. מתברר כי השניים זכו לעותק מוקדם של הספר ובאמצעות עורכי דינם איימו על הזמרת שתמחק פרטים אינטימיים עליהם ואם לו - הם יתבעו אותה.
ההליך הזה אף עיכב את יציאתו של "האישה שבי" בארבעה חודשים. הדבר המעניין הוא, שלעומת טימברלייק, שזוגיותו עם ספירס בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות האלפיים הייתה מאוד פומבית ומדוברת - פארל מצדו מכחיש עד היום שהיה מעורב במשהו רומנטי עם הזמרת, אך הפנייה של עורכי הדין שלו שלא משאירה הרבה מקום לספק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה