בעולם

רוברט דה נירו נפרד: אסון כבד נפל על משפחתו

נכדו בן ה-19 מת במפתיע ובתו, דרנה ספדה לבנה: "הלוואי שהייתי איתך. אני לא יודע איך לחיות בלעדיך אבל אנסה להמשיך ולהפיץ את האהבה והאור שכל כך גרמת לי להרגיש כשהגעת להיות אמא שלך. היית כל כך אהוב ומוערך והלוואי שהאהבה הזאת לבדה הייתה יכולה להציל אותך"
מערכת ice | 
רוברט דה נירו (צילום ויקיפדיה)
בנה של דרנה דה נירו, ליאנדרו דה נירו רודריגז, מת בגיל 19, השחקנית שאביה הוא הכוכב ההוליוודי האגדי רוברט דה נירו שיתפה באינסטגרם ביום ראשון בערב את הבשורה הקשה שנפלה על המשפחה.
בפוסט מרגש כתבה השחקנית בת ה-51: "המלאך המתוק והיפה שלי. אהבתי אותך מעבר למילים או לתיאור מהרגע שהרגשתי אותך בבטן. היית השמחה שלי, הלב שלי וכל מה שהיה אי פעם טהור ואמיתי בחיי. הלוואי והייתי איתך עכשיו. הלוואי שהייתי איתך. אני לא יודע איך לחיות בלעדיך אבל אנסה להמשיך ולהפיץ את האהבה והאור שכל כך גרמת לי להרגיש כשהגעת להיות אמא שלך. היית כל כך אהוב ומוערך והלוואי שהאהבה הזאת לבדה הייתה יכולה להציל אותך".

"אני כל כך מצטערת התינוק שלי", הוסיפה דרנה שבורת הלב שלא שיתפה פרטים נוספים על נסיבות מותו של ליאנדרו הצעיר, אך סיימה את הפוסט שלה, בתיוגו של אביו האמן של ליאנדרו, קרלוס מארה. "נוח בשלום ובגן עדן נצחי ילדי היקר".
הבמאי לי דניאלס, שכתב: "דרנה שאלוהים ישמור אותך בזרועותיו". עוד הוסיפה השחקנית רוזי פרז: "מזדעזעת! אני כל כך מצטערת! כולנו כאן בשבילך!!! גם אני אוהבת אותך מאוד!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה