תרבות ופנאי

רוברט דה נירו נפל קורבן לשוד: איך הגיב לאירוע?

פורצת חדרה לביתו של הכוכב ההוליוודי בן ה-79 בזמן שישן במיטתו וניסתה לגנוב מכל הבא ליד בקומה התחתונה כולל מתנות חג המולד, אלא שהמשטרה כבר אחריה תקופה והיא נתפסה מהר מאוד בסלון ביתו של דה נירו, שהחליט לפעול בצורה מפתיעה
מערכת ice | 
רוברט דה נירו (צילום ויקיפדיה)
אירועים כאלו יכולים לקרות רק בסרט הוליוודי, או בחיים של כוכב הוליוודי. תקרית חריגה הלילה (אור לרביעי) בהוליווד כאשר פורצת כבת 30, בשם שניס אבילס, ניסתה לשדוד את ביתו של אחד מהשחקנים האוהבים והמוכרים בעולם רוברט דה נירו.
האישה, כך עולה החשד, פרצה לבית דה נירו בשכונת אפר איסט סייד בניו יורק, ארה"ב, וגנבה ציוד שכולל גם את מתנות חג המולד שלו. לדברי המשטרה המקומית, היא נעצרה באשמת פריצה לאחר שנתפסה נכנסת לביתו של דה נירו בשעה 02:45 לפנות בוקר.

יש לציין כי ההתרחשות הביזארית נגדעה עוד בתחילתה כאשר אבילס הייתה ממילא מבוקשת בארה"ב אחרי ששמה נקשר עם עוד שש פריצות נוספות רק בשבועיים וחצי האחרונים והמשטרה ארבה לה מספר פעמים.
לאחר מעקב שהתבצע אחרי החשודה, הבחינו הבלשים כי היא נכנסת לבית אקראי ברחוב 65, השוטרים תפסו אותה על חם, כאשר השחקן הוותיק ירד במדרגות וראה את כל האירוע המוזר לנגד עיניו. סטן רוזנפילד, ממשרד היח"צ של דה נירו, מסר לתקשורת כי דה נירו "בסדר" וכי הוא לא מתכוון להגיש תלונה על ניסיון הפריצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה