בעולם
היינץ תשבור את השוק? אלו 3 סוגי הקטשופ החדשים שתמכור
הטעמים החדשים הם צי'פוטלה, חלפיניו ובנארו. סקר חדש שסקר את ההעדפות הקולינריות של דור ה-Z והמיליניאלים, רוצים חידוש למוצר הוותיק והמוכר שרץ יותר ממאה שנה והתוצאה הביאה להחלטה לגוון שוב את הטעמים. בקרוב גם בישראל?
היינץ מפתיעה את הלקוחות בשלושה טעמים חדשים: אחרי כמעט עשור שלם בלי להוסיף טעם מיוחד לקטשופ האייקוני שלה, החברה מעלה בארצות הברית שלושה טעמים חדשים למדפים שעשויים להפוך ללהיט מיידי.
הטעמים החדשים הם צי'פוטלה, חלפיניו ובנארו. סקר חדש שסקר את ההעדפות הקולינריות של דור ה-Z והמיליניאלים, רוצים חידוש למוצר הוותיק והמוכר שרץ יותר ממאה שנה והתוצאה הביאה להחלטה לגוון שוב את הטעמים. בקרוב גם בישראל?
רק לפני שנה המותג ויצרנית השוקולד Terry's, איחדו כוחות כדי ליצור, תתכוננו לזה, מיונז בטעם שוקולד תפוז. המוצר הוגדר בחברות כ- "מאש-אפ שלא ידעתם שאתם צריכים". הטעם החדש הוצג כחטיף חג המולד במהדורה מוגבלת ונועד בעיקר להימרח עם צנימים, טוסטים ומילוי קוראסונים.
ליבת המוצר היא המיונז של היינץ, למרות שיש בו כמובן את השוקולד תפוז המיוחד של טרי'ס המכיל גם קרם פטיסייר. עד כה, היו מחשבות וביקורות מעורבות על השיתוף. "אני אוהב את שוקולד תפוז וגם אוהב מיונז, אבל השילוב הזה פשוט מטריד", כתב משפיען טוויטר, בעוד אחר הוסיף, "מיונז שוקולד תפוז? איזה מן גהינום יצרתם?!"
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה