בעולם

שופט פוטר מתפקידו לאחר שנחשף שהוא כוכב פורנו

מעבר לפרסום תמונות ארוטיות ברשתות החברתיות ותיחזוק חשבון "אונליפאנס", שופט בית משפט לעניינים מקומיים מניו יורק גרגורי לוק פוטר עקב התבטאויות נגד נבחרי ציבור במדינה
מערכת ice | 
גרגורי לוק (צילום אינסטגרם @gregoryalocke)
שופט בארצות הברית פוטר מתפקידו לאחר שהתגלה שהוא יוצר תוכן פורנוגרפי. בחשבון ה-"אונליפאנס" שלו, שופט בית משפט לעניינים מקומיים מניו יורק גרגורי לוק תיאר את עצמו כ"איש צווארון לבן ביום אבל מאוד לא מקצועי בלילה. תמיד חובבן, תמיד זנותי". בנוסף, פירסם לוק בעמוד הטוויטר שלו תמונות עירום וסרטונים שבהם מוצגים אקטים מיניים בהם הוא השתתף.
התלונה שהובילה לפיטורו התמקדה לא רק בתכנים המיניים, אלא גם בעובדה שהציג את עצמו כשופט וגם פירסם פוסטים ברשתות החברתיות בהם הביע את דעותיו הפוליטיות הלא כל כך מעודנות. 
כשראש עיריית ניו יורק אריק אדמס ביקר את רעיון הפרדת הדת מהמדינה, כתב לוק: "אריק אדמס יכול לאכול לי את הכ*ס". כשחברת מועצת העיר, ויקי פלדינו, ביקרה פעילויות של מלכות דראג עם ילדים, הוא הגיב: "תחנקי מז*ן". 
 

"העיר צריכה להאמין בצורה מוחלטת בבתי המשפט שלה בכל רמה אפשרית, והעסקתם של אנשים כמו לוק בעמדות סמכות משפטיות פוגעת באמון הציבור במקצועיות ובאובייקטיביות של מוסדותינו", אמרה פלדינו לעיתון הניו יורק פוסט לאחר הגשת התלונה.
למרות זאת, נראה שלוק לא לוקח את פיטורו קשה מדי. לאחרונה פרסם באינסטגרם שלו סטורי מהופעה של אדל בלאס וגאס. "כל שבת התכוננתי לראות את המלכה שלי בהופעה שלה", הוא כתב, "יש מצב שפספסתי עוד משהו?". עד כה לא התקבלה מצדו אף תגובה ישירה לפיטוריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה