בעולם

הידיעה על פיטורי גלנט תופסת את הכותרות בעולם

הידיעה על פיטוריו של שר הביטחון, יואב גלנט, הפתיעה את התקשורת העולמית בחו"ל. שעות לאחר הפיטורים עדיין מדובר על הכותרת הראשית באתרים כמו CNN ו-Sky News
מערכת ice |  2
יואב גלנט, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דוד כהן, יונתן זינדל)
הידיעה על פיטוריו של שר הביטחון, יואב גלנט, עושה כותרות ברחבי העולם. פיטוריו של שר הביטחון הגיעו על רקע קריאתו לעצור את החקיקה של הרפורמה המשפטית וזאת בתקופה של רגישות ביטחונית.
Sky News הבריטית, באופן לא שגרתי, קטעה את שידוריה וזאת על מנת לדווח על פיטוריו של גלנט, נאומו שודר ואף הוסברה סיבת הפיטורים של השר. באתר של הערוץ, הכותרת הראשית מתייחסת להפגנות ודרישת ארה"ב להגיע לפשרה בין הצדדים.

גם רשת החדשות האמריקאית CNN קטעה את שידוריה על מנת לדווח על פיטוריו של גלנט ואף שלחה "פוש" עם הפנייה לכתבה באתר: "ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו מפטר את שר הביטחון שלו – לאחר שזה קרא להפסקת החקיקה המשפטית". גם בשעה זו מדובר בכותרת הראשית באתר כולל עדכונים שוטפים.
אתר מרכזי נוסף ששלח "פוש" שבישר את פיטורי של גלנט היה של ה-New York Times עם הכתבה "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון שהפציר לדחות את התוכנית למהפכה במערכת המשפט". גם כאן, הידיעה הייתה בכותרת הראשית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו הינה המשרד פנוי.
    גנץ 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הפעם הוא בקושי הצליח להיכנס לתפקיד.האם גנץ יקח לו את התפקיד עוד פעם.והפעם ההצדקה בשם הרצון לפנות את הקיצונים. וילכו לממשלת לא מדברים.אבל יושבים ביחד.אם פנים זועפות למשך שנה וחצי
    סגור
  • 1.
    שסי
    שסי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בפיליפנים.וטיון .שמעו מה קרה בישראל
    סגור