בעולם

ספייס X משגרת את לוויין המודיעין הישראלי לחלל. צפו בשיגור

שנייה לפני סוף השנה, חברת החלל של אילון מאסק מבצעת שיגור אחרון לחלל והפעם של לוויין מודיעין ישראלי שמשגר את המדינה קדימה בתעשיית החלל הבין-לאומית
מערכת ice |  1
אילון מאסק, מנכ"ל SpaceX (צילום shutterstock, יוטיוב/ insider News)
חברת החלל של אילון מאסק ביצעה כ-60 שיגורים מוצלחים השנה ורגע לפני ששנת 2022 נגמרת חברת ספייס X ביצעה שיגור אחרון והפעם של לוויין המודיעין הישראלי, לו איכות צילום מתקדמת, בשם ארוס C-3.
הלוויין שוגר השבוע מבסיס חיל החלל האמריקאי בקליפורניה באמצעות משגר פלקון 9, שבין היתר מטרתו היא לסייע לחילופי הצוותים בתחנת החלל הבין-לאומית. הלוויין הישראלי הוא אחד מקבוצה של מספר לווייני ארוס ומדובר בלוויין ריגול ומודיעין. 
חברת אימג'סאט היא זו שמספקת את תצלומי הלוויין ושירותיו. מטרתו לספק תצלומים ברזולוציה גבוהה לארגוני ביטחון ומודיעין. מדובר בקדמה חסרת תקדים עבור פיתוח ישראלי, שמקדם את המדינה משמעותית בתחום תעשיית החלל הבין-לאומית.
למרות ההצלחה הגדולה של חברת החלל של מאסק, בעת זו הוא סופג כשלונות רבים בתחום חברת הרכבים החשמליים שלו, טסלה. מניות החברה ממשיכות לצנוח מטה וזאת במקביל לבעיות המשפטיות הנערמות על חברתו הנוספת של מאסק, טוויטר. הבעיות הללו ונוספות הביאו לכך שמאסק הוא בין המפסידים הכלכליים הגדולים של השנה וגם לכך שאיבד את תואר האדם העשיר בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאסק. הכל חוזר.
    אני. 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עכשיו מדינת ישראל תופסת טרמפ על חשבון מעלליו.
    סגור