בעולם

איל הנקניקים הרוסי שביקר את הפלישה לאוקראינה הלך לעולמו

במה שנדמה כמו התאבדות, גופתו בכיר במשטר פוטין ובעל חברה לייצור נקניקים נמצאה במלון בהודו לאחר שלכאורה קפץ מהקומה השלישית. אלו ההסברים האפשריים למותו של מקורב נוסף לפוטין
מערכת ice | 
אוקראינה, רוסיה (צילום freepik)
מאז החלה מלחמת רוסיה-אוקראינה בתחילת שנת 2022, מספר בכירים בממשל הרוסי ובמדינה בכלל מתו בדרכים מסתוריות. אמש התרחש עוד מוות כזה והפעם מדובר באיש עסקים רוסי וחבר במפלגתו של פוטין, בשם פבל אנטון.
על פי דיווחים, אנטון שהה בהודו למטרות נופש בתקופה האחרונה ואמש גופתו נמצאה בבית מלון יוקרתי לכאורה לאחר שקפץ מהקומה השלישית. לפי כוחות המשטרה ההודים אין במקרה זה חשד לדבר מה פלילי וכי סביר שמדובר בהתאבדות. עם זאת, חברו של אנטון נמצא מספר ימים לפני כן מת באותו המלון, כשלצדו בקבוקי אלכוהול רבים. 
הרשויות הוסיפו כי אנטון לא התמודד כנראה היטב עם מות חברו ולכן בחר לקפוץ מהמרפסת. 
על אף הטענה כי מדובר בהתאבדות, יש לציין כי אנטון יצא לכאורה נגד משטרו של פוטין והמדיניות שלו במלחמה. ביולי האחרון אנטון כתב בוואטסאפ כי פעולותיה של רוסיה באוקראינה הן פעולות טרור. זמן קצר לאחר מכן אנטון הוציא התנצלות פומבית שמזדהה עם משטר פוטין וטען שההודעה לא נכתבה או נשלחה על ידו. 
לפי מגזין פורבס אנטון היה איש העסקים הרווחי ביותר ברוסיה עם הכנסה של 156$ מיליון דולר בשנה, חלק ניכר הגיע מחברת הנקניקים שלו, 'אנטון סטנדרט'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה