בעולם

הארי ומייגן ממשיכים לחטוף אש: "רק מחפשים תשומת לב"

לא יורדים מהכותרות: הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל קיימו סיור בקולומביה בו נפגשו עם הקהילה המקומית, אך למרות הכוונות הטובות גם הפעם השניים חטפו מהתקשורת. עיתונאית הדיילי מייל תקפה: "זוג נרקיסיסטים שחושבים שהעולם כולו חייב לפרנס אותם"
מערכת ice | 
מייגן מרקל והנסיך הארי (צילום shutterstock)
למרות שחלפו ארבע שנים מאז הנסיך הארי ומייגן מרקל, הכריזו על ההחלטה לסגת מתפקידם הבכיר במשפחת המלוכה, נראה שהשניים ממשיכים לייצר כותרות ולחטוף אש מהתקשורת מעבר לים.
הזוג, קיים השבוע ביקור של ארבעה ימים בקולומביה במהלכו, התערבבו עם הקהילה הנרגשת שזכתה לצפות מקרוב בבני המלוכה, אך הפעם מי שזכתה למירב תשומת הלב זו מרקל, שפיזזה על רחבת הריקודים ביחד עם הנשים המקומיות, חיבקה בחום ילדים קטנים, תופפה במעגל עם כולם וגם הרעיפה אהבה אינסופית על הארי, שבעיקר פינה לה את המקום וצפה מהצד. 
 
בהמשך, הדוכסים מסאסקס יצאו לסיור כחלק מהפעילות של קרן Archewell בו ניסו להעלות את המודעות לסכנות בשימוש ברשתות החברתיות בקרב בני נוער. מי שקיבלה את פניהם מטעם הממשל המקומי זו סגנית נשיא המדינה פרנסיה מרקס, שהייתה זו שהזמינה אותם לאחר שצפתה בסדרת הדוקו-ריאליטי של נטפליקס "הארי ומייגן" והתרגשה ממה שחוו בשנים האחרונות.

הנסיך הארי ומייגן מרקל בקולומביה, צילום: צילום מסך/טוויטר
למרות הרצון הטוב והאינטרסים שהם מנסים לקדם, נראה שלא משנה מה בני הזוג יעשו הם עדיין יזכו לביקורות קוטלות באמצעי התקשורת, בעיקר הבריטים. הכותרת שהדיילי מייל הבריטי בחר לתת לכתבה שסיקרה את הסיור של השניים הייתה: "שלושת אלפים שוטרים וצלפים עוקבים אחרי כל צעד של בני הזוג - למרות שכמעט אף אחד לא הגיע לראות אותם".
על פי הדיווחים, מסוק בלק-הוק משטרתי ומזל"ט ליוו את הזוג המלכותי מהאוויר כשבאותה העת הכבישים הסמוכים אליהם נחסמו לתנועה. כמו כן, מערך האבטחה שליווה את הביקור של השניים כלל גם לוחמים נגד טרור, אמבולנס וצוותי משטרה כשהיעד אליו הם היו צפויים להגיע הוא בית הספר למוזיקה Tambores de Cabildo והשניים הגיעו למקום באיחור של יותר משעה.
העיתונאית שרה ווין המתמחה בבית המלוכה כתבה על השניים: "כפי שניתן לראות מהסיור 'המלכותי' שלהם בניגריה - מדינה נוספת שבה הדגש הוא על זכויות האדם - מה שנוגע לליבם של הארי ומייגן, נראה שהנוכחות שלהם מתקבלת שם בברכה, בעוד שמדינות כמו בריטניה וארצות הברית התעייפו מהתעלולים האינסופיים של בני הזוג שמחפשים רק תשומת לב. באופן אישי, אני מחכה בקוצר רוח לרגע שהם ישיגו את המטרה המוצהרת שלהם, לחיות בשקט הרחק מאור הזרקורים".
ווין, המשיכה בדבריה והוסיפה: "במדינות כמו קולומביה עדיין מתייחסים להארי ומייגן ברצינות ובכבוד במקום לראות אותם כמו שהם - זוג נרקיסיסטים שחושבים שהעולם כולו חייב לפרנס אותם. הם זוכים להתענג על המעמד שלהם - שנמנע מהם כשהפנו עורף לתפקידיהם המלכותיים הרשמיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה