בעולם

טראמפ עשה טעות שתעלה לו בבחירות? "לא ידעתי שהיא שחורה"

דונלד טראמפ ידוע בכך שאינו בוחל במילים כדי להגיד את מה שהוא רוצה. בכנס של עיתונאים שחורים הוא דיבר על המוצא של יריבתו במרוץ לנשיאות קמלה האריס ועל פי התגובות ברשת, נראה שהוא עשה טעות ענקית
מערכת ice |  2
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
המרוץ לנשיאות ארצות הברית מגיע לשלבים המתקדמים שלו והמתמודדים מתחילים לחשוף שיניים. הקמפיינים של שתי המפלגות הופכים לקיצוניים יותר ויותר ככל שתאריך הבחירות מתקרב.
הנשיא לשעבר והמתמודד מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, התראיין אתמול (רביעי) בכנס של עיתונאים שחורים בשיקאגו, וסיפק אמירה חריגה שעל פי התגובות הרבות מאד ברשת, נראה כי הוא עשה טעות ענקית.
 
טראמפ נשאל על ידי העיתונאית על תגובות חבריו למפלגה וההכללות בהם הם משתמשים, בנוגע ליריבתו במרוץ לנשיאות קמלה האריס והמוצא שלה. "אני מכיר אותה הרבה זמן, והיא תמיד קידמה תרבות הודית. אני לא ידעתי שהיא שחורה עד לפני כמה שנים, כשהיא פתאום הופיעה כשחורה. היא פתאום החליטה שהיא שחורה. היא הודית או שחורה?"

"אני מכבד כל אחד מהם אבל היא כנראה שלא. מכיוון שהיא הייתה הודית לאורך כל הדרך ופתאום היא הפכה לאדם שחור ואני חושב שמישהו צריך לבדוק גם את זה". הוסיף הנשיא לשעבר טראמפ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק, בלאוו הכי השחורים מצביעים לסססמאל
    אילן האקדמאי 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז מה יפגע בו, ההיפך מדובר בדבילית סטריאוטיפית
    סגור
  • 1.
    דק אבחנה ?? (ל"ת)
    א.ש 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור