בעולם

ביידן במתקפה חריפה נגד טראמפ: "מאיפה לעזאזל זה בא"

על פי הפרסום של סוכנות הידיעות "רויטרס", בעת אירוע הבחירות שנערך בסן פרנסיסקו, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן תקף את פוטין וכינה אותו "בן ז*נה מטורף". בהמשך, ביידן מתח ביקורת על טראמפ ואמר: "הוא משווה את עצמו לנבלני, מאיפה לעזעזאל זה בא"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
בימים האחרונים, מפורסמים לא מעט ידיעות על אמירות בוטות וחריגות של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן על לא מעט מנהיגים בעולם. לאחר שביידן מתח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו וציין כי הוא "עושה לו את המוות", כעת תוקף האיש החשוב בעולם את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.
על פי דיווח של סוכנות הידיעות "רויטרס", באירוע הבחירות שהתרחש בסן פרנסיסקו, נשיא ארה"ב כינה את פוטין "בן ז*נה מטורף". ביידן לא הסתפק בהתבטאות החריגה והבוטה הזו, בהמשך דבריו, תקף נשיא ארה"ב את יריבו הפוליטי דונלד טרמאפ, אשר מתמודד שוב לנשיאות ארה"ב.
ביידן, מתח ביקורת חריפה על טראמפ בשל העובדה כי זה מקפיד להשוות את עצמו למנהיג האופוזיציה הרוסית שמצא את מותו בכלא, אלכסיי נבלני. "הוא משווה את עצמו לנבלני ואומר שבגלל שהמדינה שלנו הפכה למדינה קומוניסטית, הוא נרדף, בדיוק כמו שנבלני נרדף. מאיפה לעזאזל זה בא", תקף נשיא ארה"ב את דונלד טראמפ. 
כידוע, המתיחות הרבה בין דונלד טראמפ לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן אינה חדשה כלל וכלל. כבר בחודש ינואר האחרון, ביידן תקף את טראמפ והשווה אותו לנשיא הקודם של גרמניה הנאצית והוסיף כי זה מהווה איום על הדמוקרטיה האמריקאית. בהמשך לדברים אלו, ביידן כינה את טרמאפ "חולה" ו-"לוזר", בעת ציון יום השנה למתקפה על הקפיטול לאחר שיריבו הפוליטי הפסיד בבחירות האחרונות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה