בעולם

ג'ו ביידן התבלבל, שוב: הטעות המביכה של נשיא ארה"ב

למרות שנשיא ארה"ב מתעקש שהוא כשיר להתמודד לנשיאות בפעם השנייה, גוברות הטענות כנגדו על כך שהוא מבוגר מדי וסובל מבעיות שכחה. לאחר שהצהיר כי הוא "יודע מה הוא עושה", הוא התבלבל (שוב פעם) וכינה את נשיא מצרים כ"נשיא מקסיקו"
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
על רקע קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב שיתקיימו בחודש נובמבר, גוברת הביקורת בנוגע לנשיא הנוכחי, ג'ו ביידן, שטוענת כי הוא מבוגר מדי בשביל לכהן בתפקיד גם בעתיד. למרות זאת, הנשיא דווקא מתעקש כי הוא כשיר לחלוטין וטוען שהוא "יודע מה הוא עושה" – אך יש מי שמסרב להאמין בזה, ואולי בצדק.
לאחרונה הוא קיים מסיבת עיתונאים בה הוא הבהיר באופן חד וברור כי הזיכרון שלו "בסדר גמור", ודבק בכך שהוא האדם המתאים ביותר בארה"ב להיות הנשיא. ההבהרה מגיעה לאחר שהתבלבל במהלך השבוע האחרון בין מנהיגים חיים לכאלו שהלכו לעולמם, טעויות שעלו לו ביוקר והעלו תהיות רבות בנוגע למצבו הבריאותי.
ובכל זאת, גם אם ביידן היה בטוח לרגע שהצליח לשכנע את הציבור כי מדובר בכמה טעויות תמימות וטו לא – העניינים הוסיפו להסתבך. בהמשך הוא התייחס למלחמת חרבות ברזל וציין כי נשיא מצרים א-סיסי, הוא למעשה "נשיא מקסיקו", ובכך הדגיש את הטענות כלפיו.
חשוב להזכיר כי בימים אלו מתנהלת פרשייה נגד ביידן בשל מסמכים מסווגים שנמצאו בביתו. התובע המיוחד שמונה לחקור את הנושא פרסם אתמול (חמישי) דו"ח בנושא וכתב כי קיימות "מגבלות משמעותיות" בזיכרון של נשיא ארה"ב, ואף הביא כדוגמה את העובדה כי שכח "מתי בנו מת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה