אוכל

42 שנה אחרי שנוסדה: רשת המסעדות המיתולוגית עושה קאמבק

רשת Hooters מדווחת כי קבוצת המייסדים המקורית רכשה מחדש את השליטה בחברה – והופכת את המותג חזרה לשורשים עם תפריט מחודש, מדים קלאסיים והפסקת ערבי ביקיני
דסק קולינריה | 
מסעדה (צילום unsplash)
רשת Hooters, שהחלה את דרכה ב־1983 בקלירווטר בפלורידה, חתמה על רכישה מחדש של חברת Hooters of America על‑ידי קבוצת המייסדים המקורית (“Original Hooters”) והשותפים שלה לאחר הגשת בקשה לפשיטת רגל בתחילת 2025.
הרכישה הושלמה ב־31 באוקטובר 2025, ובמסגרת העסקה קבוצת Original Hooters והשותפים שלה ישלטו בכ‑140 מתוך כ‑198 אתרי הרשת בארצות‑הברית. ההכנסות במערכת – כולל את השלוחות הבינלאומיות – נאמדות בכ‑700 מיליון דולר.
 
במסגרת המהלך תתבצע החזרה של המותג – שינוי כולל שכולל חזרה לשורשים, עם תפריט מתומצת שמדגיש מרכיבים איכותיים כגון כנפיים טריות, דגים מהטבע, רטבים שהוכנו במקום, וסלטים קצוצים טריים. בנוסף לכך ישונו המדים שנעשו בהם שימוש בעברם – המכנסיים הכתומים הקלאסיים חוזרים, והאירוע השבועי של “ערבי ביקיני” בוטל.
החברה ציינה כי היא מתמקדת גם בעדכוני מסעדה, שדרוגי ציוד ושירות, ויצירת חוויה קהילתית ומשפחתית יותר. לפי מנכ“ל החברה ניל קייפר: “אנחנו לא רק רוכשים מסעדות – אנחנו מחזירים את השם Hooters לעולם כדי להציג מי אנחנו באמת”.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה