רכילות עסקית

עזריאלי חוגגת: רשת האופנה מתרחבת לאחד הקניונים הגדולים במדינה

צביקה רוזנטל, מנכ"ל מרכז הקניות בירושלים וג'ואי שוובל זכיין קבוצת זארה ישראל נפגשו לקראת פתיחת סניף פול & בר. החנות תיפתח בשבועות הקרובים בגודל של 600 מ"ר, ותציע את הקולקציה המוכרת של המותג הידוע 
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הבוקר (חמישי) נפגשו צביקה רוזנטל מנכ"ל עזריאלי ירושלים וג'ואי שוובל זכיין קבוצת זארה ישראל לקראת פתיחת החנות פול & בר שעתידה להיפתח בשבועות הקרובים בקניון עזריאלי ירושלים בגודל של כ-600 מ"ר ובה כל הקולקציה האהובה והמוכרת של מותג האופנה.
בעוד במרבית החנויות ברחבי הארץ ציינו לאחרונה על אף אירועי המלחמה את חג הקניות שנועד להקל מעט על הכיס הישראלי החנוק ממילא גם בימי שגרה, חברת האופנה הבינלאומית זארה, האהובה במיוחד על הישראליות, ביטלה בישראל לאחרונה את המבצעים השנתיים המסורתיים של בלאק פרידיי.
באחד מפרסומי החברה מצולמת דוגמנית עם קולקציית הצעיפים החדשה של המותג. צעיף צמר ארוך ירקרק עם עיטורי פרנזים, כאשר ברקע דלת אדומה בוהקת, מיד תפס את עיניהם של העוקבים וגרמה להם לתהות האם למעשה החברה מקדמת דווקא את צבעי פלסטין?
עם זאת, תומכים פרו-פלסטינים הכריזו כי יחרימו את רשת האופנה הבינלאומית זארה. לאחר ששיתפה ברשתות החברתיות את הקמפיין החדש שלה, כמה מהגולשים המזוהים עם תמיכתם בעזה התרעמו על הקו האופנתי. לדבריהם, זארה לקחה השראה מ"רצח העם שישראל מבצעת ברצועת עזה", כך על פי תמונות הקמפיין. אלה החליטו להחרים את רשת האופנה לאלתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה