רכילות עסקית

אנה זק היוותה השראה לקולקציית אופנה וירטואלית של שנקר

בכירי שנקר ורשת סקארה חגגו שיתוף פעולה אסטרטגי, ובמהלך האירוע חשפו לראשונה קולקציית אופנה וירטואלית שיצרו בהשראת ליין האיפור של הזמרת אנה זק. מי הגיע לפרגן?
מערכת ice | 
יעקב גולברי אנה זק ודוד גולברי (צילום אור גפן, רפי דלויה)
אמש (שני) בכירי שנקר ורשת סקארה חגגו שיתוף פעולה אסטרטגי, ובמהלך האירוע חשפו לראשונה קולקציית אופנה וירטואלית שיצרו בהשראת ליין האיפור של הזמרת אנה זק.
האירוע נערך בגלריית "סופרים בר" בתל־אביב, וכלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג ותצוגה ווירטואלית שחשפה את קולקציית הקפסולה הדיגיטלית שיצרו סטודנטים בשנה ג' בשנקר. הסטודנטים פעלו כאמור בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, ובמטרה לעצב את הקולקציה עבור דמותה הדיגיטלית: AYZY אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הווירטואלי.
בתום האירוע ערכו בכירי סאקרה ושנקר ואנה זק טקס לרגל השנה החדשה, ובירכו את האורחים בשנה טובה, יצירתית, יפה ומתוקה. 
איתי זמיר מנכ"ל SACARA פתח את האירוע ואמר: "מטרת שיתוף הפעולה לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם, ומשלבת מציאות וירטואלית ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה".
אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הוסיף: "המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נמצאת מזה שנים בחוד החנית של עולם האופנה הבינלאומי. כחלק מהיותה כזו, כניסתה לתחום האופנה הטכנולוגית והדיגיטלית טבעית ומיידית. תוצרי הקורס משקפים תהליך יצירתי שמתחיל בציור עם מוצרי האיפור של סקארה וממשיך בעיצוב דגמים ע"י תוכנות תלת ממדיות מתקדמות".

מימין: משה גולברי, פרופסור טרי שרויאר, אנה זק ואילן בז'ה. צילום: רפ דלויה
הגיעו להתרשם מהקולציה החדשה: ח"כ יפעת שאשא ביטון, משה קראדי - המפכ"ל ה-15 של משטרת ישראל,  פרופסור טרי שרויאר - דיקנית הפקולטה לעיצוב, משה גולברי - מבעלי ומנכ"ל קבוצת גולברי,  בעלי חברת גולברי - דוד ויעקב גולברי, יוני אבן-טוב- מנכ"ל שנקר, רוני אלגביש - מנהל אגף השיווק, עו"ד גיא זמיר - היועץ המשפטי של שנקר, עו"ד מיכל אקסלרוד - מנהלת מערך קשרי חוץ וגיוס משאבים, עידו לביא- סמנכ"ל השיווק של רשת סקארה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה