רכילות עסקית

בגיל 92: רופרט מרדוק משיק זוגיות חדשה עם קשר פיקנטי לישראל

המיליארדר נמצא ב"שלבים מוקדמים" של רומן פורח עם ילנה ז'וקובה, ביולוגית מולקולרית, גרושה פעמיים ואימה של לא אחרת מאשר דאשה ז'וקובה - אשתו לשעבר של רומן אברמוביץ'
מערכת ice | 
רופרט מרדוק (צילום ויקיפדיה/ Flickr - Eva Rinaldi)
בגיל 92, רופרט מרדוק שוב יצא למסע רומנטי, הפעם עם מדענית בדימוס, עם קשר מעניין לאיש מאוד עשיר אחר וישראלי. הרומן החדש מגיע בעקבות הסיום הבלתי צפוי של אירוסיו עם אן לסלי סמית' מוקדם יותר השנה. האירוסין, שזכו לפרסום נרחב בעולם, בוטלו באופן מפתיע שבועיים בלבד לאחר ההכרזה, אך זה כאמור לא עוצר את אייל התקשורת ללכת בעקבות האהבה.
על פי הדיווח של הדיילי מייל, מרדוק נמצא ב"שלבים מוקדמים" של רומן פורח עם ילנה ז'וקובה, ביולוגית מולקולרית, גרושה פעמיים ואימה של לא אחרת מאשר דאשה ז'וקובה - אשתו לשעבר של רומן אברמוביץ'. כרגע לא ברור איך נוצר הקשר בין השניים, אך לדאשה ז'וקובה יש קשר לעברו של מרדוק – היא חברה קרובה של וונדי דנג – גרושתו.
ילנה ז'וקובה הקדישה למעלה משלושה עשורים מחייה לייצב את עצמה בקהילת המדע של ארצות הברית, לאחר שעזבה את מולדתה, רוסיה, ב-1991, מלווה בבתה. המסע שלה התאפיין בתרומות משמעותיות לתחום המחקר הרפואי, לרבות עבודה שביצעה ביחידת המחקר הרפואי המוערכת של UCLA. נאחל הצלחה לזוג האוהבים!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה