תקשורת ומדיה

דרמה: מגיש החדשות פוטר אחרי שקילל מנהלים וביזה נשים

שלושה ימים אחרי ההודעה של פוקס ניוז כי מגיש החדשות הפופולארי ביותר שלה, טאקר קאלסון, עוזב את הרשת, הסיבות לפיטוריו נחשפות, אחרי שנחשף כי הוא שלח הודעות בוטות במיוחד לנשים ומנהלים ברשת
מערכת ice | 
האולפנים החדשים בבנייני האומה (צילום אולפני האומה)
שלושה ימים אחרי ההודעה המפתיעה של "פוקס ניוז" על כך שהמגיש הפופולרי ביותר שלה, טאקר קרלסון, עוזב את הרשת, העיתון "ניו יורק טיימס" חשף הבוקר (חמישי) פרטים חדשים על נסיבות העזיבה, כשעל פיהם ניתן לקבוע באופן כמעט ודאי שמדובר עם פיטורים לכל דבר ועניין.
לפי הדיווח, הנשען על מקורות בתוך "פוקס", הודעות פרטיות בוטות ששלח קרלסון גרמו לפיטוריו של המנחה הפופולארי. עוד דווח כי הוא שלח הודעות בעלות תוכן בוטה במיוחד כלפי נשים וקללות בוטות נגד כמה מעמיתיו ב"פוקס ניוז", ונגד מנהליה הבכירים של הרשת.
את המנהלים כינה בין השאר "ליברלים חסרי יכולת" ו"מזדיינים", ולאחד מהם הדביק את הכינוי Cunt, שהוא כינוי מבזה לאיבר המין הנשי. עוד דווח כי מי שקיבלו את ההחלטה על הפיטורים הם יו"ר "פוקס" רופרט מרדוק ובנו לקלן מרדוק, והודעת הפיטורים נמסרה לו בשיחת טלפון ממנכ"לית "פוקס ניוז" סוזן סקוט.
ב"וול סטריט ג'ורנל" אף דווח כי היא לא מסרה לו את סיבת הפיטורים, אלא הודיעה רק שמדובר ב"הנחיה מלמעלה". לפי "ניו יורק טיימס", הנהלת "פוקס" אף שקלה לשכור חברת חקירות חיצונית שתחקור את קרלסון, בשל הנזק שהתנהלותו עלולה הייתה לגרום לרשת.
נוסף על אלה הגיע לידי "ניו יורק טיימס" סרטון וידאו שבו נשמע קרלסון מנפק אמירות מבזות על נשים, ומדבר למשל על המעריצות שלו ש"הגיעו לגיל הבלות" ותוהה אם הן יאהבו את המראה שלו בשידור. באחר הוא נשמע אומר על אישה מושכת "יאמי".
לכל אלה גם מצטרפת תביעה שהגישה נגד "פוקס ניוז" אבי גרוסברג, מפיקה לשעבר בתוכנית של קרלסון, שפוטרה וטוענת כי בצוות התוכנית שררה אווירה מוזיגינית ורעילה. בין השאר נכתב בתביעה שלה כי "הערותיו המבזות של מר קרלסון כלפי נשים והבוז שלו למי שמעיזים להתנגד למיזוגניה כזו ידועים היטב לאנשי הסט בתוכניתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה