רכילות עסקית

כך 50 סנט הרוויח 10 מיליון דולר בלי להתאמץ

אחרי שכבש את המועדונים ואת הרחובות עם הראפ שלו, 50 סנט לא היה צריך כלום מאף אחד, וזה דווקא מה שאיפשר לו להיכנס בדלת הראשית של הוליווד
מערכת ice | 
50 סנט (צילום פייסבווק/ 50 סנט)
במהלך הקריירה שלו, הראפר קרטיס ג'קסון, המוכר כמובן בשם "50 סנט" למד דבר או שניים על הצלחה.
הוא אמנם מוזיקאי זוכה גראמי, איש עסקים מצליח וגם שחקן פורה שמככב ומפיק בטלוויזיה ובקולנוע, אולם ג'קסון לא פרץ לשואו-ביזנס בן לילה. בראיון שנערך לאחרונה ב-Vulture, הוא הסביר כיצד הצלחתו במוזיקה עזרה לו לפרוץ גם בהוליווד.
"אחד מחוקי הכוח הלא כתובים הוא לעשות רושם כאילו אתה לא צריך כלום", אמר ג'קסון. "כי כולם ירדפו אחריך כשאתה לא צריך את זה". ג'קסון פגש את מפיק הסרט אבי לרנר כשהיה כבר מיליונר מאלבומי הראפ שלו שהפיק ד"ר דרה.
ומכיוון שהוא היה "במקום פיננסי שלא הייתי צריך ממנו כלום", הוא אמר שלרנר היה פתוח לדבר איתו על עסקי השואוביזנס. "מכיוון שהתעניינתי במה שהוא פיתח כעסק, הוא התרגש ממני", אמר. "הוא הציע לי כנראה יותר מה שהוא מציע לאדם הממוצע."

ג'קסון אמר שהאינטראקציות שלו עם לרנר "עזרו לי להבין את הוליווד", והוא עשה סרטים במהירות באמצעות חברת ההפקה שלו צ'יטה ויז'ן, שצברה 200 מיליון דולר במימון מאנשים שג'קסון פגש "תוך כדי תנועה".
לסרטים היו תקציבים נמוכים יחסית, ואפשרו לג'קסון לצבור ניסיון כמפיק ובמקביל להרוויח כסף. "שילמו לי כמעט 10 מיליון דולר על כל אחד מהסרטים האלה", אמר. "אז שילמתי לעצמי כדי ללמוד איך להשתתף בפרויקטים האלה."
מאז הפיק ג'קסון עשרות תוכניות טלוויזיה וסרטים - כמו "Power" ו-"Power Book II: Ghost" - עם עוד הרבה בדרך. הוא יקבל תשלום גבוה גם ב-"Expend4bles" שייצא בקרוב ובו יקחו חלק סילבסטר סטאלון וג'ייסון סטיית'האם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה