עסקי ספורט

שכרה של ריהאנה בסופרבול נחשף: הרבה יותר נמוך משחשבתם

בסופרבול האחרון ריהאנה גנבה את ההצגה, כאשר פרט למופע המדהים הציגה בטן הריונית שלא הפסיקו לדבר עליה. כעת, שכרה במהלך ההופעה הקצרה מתפרסם והסכום הרבה יותר נמוך ממה שחשבתם
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום צילום מסך טוויטר - @espn)
בחודש פברואר האחרון התקיים משחק הסופרבול בין קנזס סיטי צ'יפס ופילדלפיה איגלס בו זכו הצ'יפס בסופו של דבר. מי שגנבה את ההצגה במשחק הייתה הזמרת ריהאנה שהופיעה במחצית המשחק ושברה את שיא הצפייה להופעת המחצית המסורתית עם לא פחות מ-121.017 מיליון איש שצפו בה ובכך היא שברה את שיאה של קייטי פרי משנת 2015 (121 מיליון איש).
אז למה אנחנו נזכרים לספר לכם על ההופעה בו שרה הזמרת מברבדוס את מיטב להיטיה מקריירה בת 18 השנה? לא בגלל הבטן ההריונית אותה הציגה לרווחה, אלא בגלל שלמרות ההופעה שוברת השיאים, שכרה של ריהאנה נחשף ומתגלה כי לא קיבלה אפילו דולר אחד.

ריהאנה אולי בילתה רק 13 דקות על הבמה במהלך המחצית של הסופרבול, אבל תקופה ארוכה של הכנות הובילה אותה למופע המרכזי. ראשית, זו הייתה ההופעה המוזיקלית הראשונה של הזמרת מזה שבע שנים, והזמרת העידה כי הכינה את עצמה במשך תקופה ארוכה.
כמו כן, מופע הסופרבול עצמו מאוד יקר ורויטרס חשפו כי מדובר על כמיליון דולר על כל דקה של הופעה. הנתון לא קיבל אישור של ליגת ה-NFL או נותני החסות. ולמרות ההשקעות הרבות, אף דולר לא נכנס לכיסה של ריהאנה.
"אנחנו לא משלמים לאמנים", הסבירה דוברת ה-NFL, ג'ואנה האנטר, לפורבס עוד בשנת 2016. "אנחנו מכסים הוצאות ועלויות הפקה". במילים אחרות, החוסר בתשלום לא מייצג את ריהאנה, פשוט זה הנוהג לכל אחד מהשמות הכי גדולים במוזיקה שמגיעים להופעת המחצית מדי שנה.
אבל אל תדאגו לריהאנה. שוויה המוערך עומד על כ-1.4 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה