רכילות עסקית

קניון רמת רמת אביב שודרג ב-40 מיליון שקל, חנות זארה הוכפלה

קבוצת מליסרון השיקה מחדש את קניון עופר רמת אביב ופתיחת 4 חנויות חדשות של המותגים הבין-לאומיים: זארה, מנגו, אלו יוגה ולולולמון. חנות הדגל של זארה תכיל תאי הלבשה המזהים את המוצרים שנלקחים לתוכם, וכן אפשרות להזמין אל תוך התא מידה שונה
מערכת ice |  1
שוובל עם ליאורה עופר ואופיר שריד (צילום אור גפן)
בכירי קבוצת מליסרון ובראשם היו"ר ליאורה עופר, המנכ"ל אופיר שריד ומנכ"ל קניוני עופר עומר אוגולניק, חגגו ביום חמישי האחרון את ההשקה המחודשת של קניון עופר רמת אביב. עבודות השיפוץ ושדרוג הקניון הסתיימו לאחרונה בהשקעה כוללת של 40 מיליון שקל וכללו פתיחת 4 חנויות חדשות של המותגים הבין-לאומיים: זארה, מנגו, אלו יוגה ולולולמון.
בין האורחים שהגיעו לחגוג: ג'ואי שוובל בעלי זארה ישראל, דויד בן משה מנכ"ל קניון רמת אביב, רונה אנג’ל, רו"ח שלמה זוהר, אירית רוסזנסקי מנכל"ית זארה ישראל, עמית מור מנכ"ל אלקטרה בילדינג, דור לב רן מנכ״ל חברת הבת דנקו, עמי חיות סמנכ"ל הנדסה ובינוי במליסרון, אשת העסקים והמשפיענית אתי קובו ועוד, שנהנו מקוקטייל חגיגי ומינגלינג, סיור בקניון המחודש, טקס גזירת סרט וחשיפה ראשונה של חנויות הדגל זארה ומנגו.

חנות הדגל של זארה שופצה במשך כשישה חודשים, שטחה הוכפל והוא עומד כעת על כ-3,000 מ"ר בשתי קומות. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם פריטים ייחודיים אשר מגיעים רק לכ-50 חנויות הנחשבות כחנויות פרימיום של הרשת בעולם. החנות תכיל עשרות תאי הלבשה המאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת זיהוי של המוצרים אשר נלקחים לתאים וכן את האפשרות להזמין אל תוך התא מידה שונה.
כמו כן, נחשפה לראשונה חנות הדגל של מנגו בישראל, המשתרעת על שטח של כ-240 מ"ר והיא מכילה פרטי פרימיום של הרשת העולמית, המיובאים בבלעדיות לסניף בקניון עופר רמת אביב.
כמו כן, השיק הקניון לאחרונה את החנות הראשונה בישראל של מותג הספורט הקנדי לולולמון. החנות מתפרסת על שטח של כ-500 מטר וכוללת גם גלריה עם סטודיו לאימונים כנהוג בחנויות לולולמון המובילות בעולם, המאפשר לבאי הקניון ליהנות מחוויה מלאה המשלבת בין בילוי לספורט. כמו כן נפתחה לאחרונה החנות השנייה של המותג אלו יוגה, המשתרעת על פני שטח של כ-215 מ"ר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פראיירים רק מתחלפים
    אבנר ישר 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאורה חוגגת על כל הכבשים התמימות שפותחות חנות במקום המת הזה. חוץ מקפה בארומה אין מה לקנות שם. נכון יש כמה פלצנים דגנרטים שמתחננים שיתנו להם להכנס לחנות של ראלף לורן אבל אלה סתם ערסים שחושבים שסמרטוט עם לוגו עושה אותם חשובים ??
    סגור