רכילות עסקית

בקניון עופר רחובות: חנות הפופ-אפ לאופנה יוקרתית

חנות פופ-אפ חדשה של רשת האופנה לנשים, איזבלה מרסיי, נפתחה בקניון עופר רחובות  ותפעל עד סוף חודש אוגוסט. זה מה שתוכלו לקנות שם
מערכת ice | 
פופ אפ איזבלה מרסיי בעופר רחובות (צילום רותם לוי)
איזבלה מרסיי, רשת האופנה לנשים הישראלית, פותחת השבוע חנות פופ-אפ בקניון עופר רחובות מקבוצת קניוני עופר. חנות הפופ-אפ בקניון תפעל עד סוף חודש אוגוסט. החנות שנפתחה בקומה השנייה של הקניון משתרעת על שטח של 130 מ"ר. 
חנות הפופ אפ-בעופר רחובות מצטרפת לשלוש חנויות הרשת הממוקמות בדיזינגוף תל־אביב (חנות הדגל), ביג פאשן באשדוד ובשדרות דרום אפריקה באשקלון. החנות תציע מגוון רחב של פריטי אופנה לנשים החל מחליפות מחויטות, שמלות קז'ואל וערב, אוברולים, גופיות, חולצות ועוד. 
יהודה אורן, מנכ"ל עופר רחובות, מסר: "אנו שמחים להכניס מותג של אחת המעצבות המובילות בישראל, עם חנות פופ-אפ שתציע את הפריטים במחירים חסרי תקדים". 
רשת איזבלה מרסיי, מותג אופנה הוט קוטור של המעצבת הישראלית נילי מרציאנו, קיימת מזה תשע שנים. ברשת מעידים כי משתמשים בבדים איכותיים ובתפירה עילית תוך שימת דגש רחב על גזרות מחמיאות ומונחות. 
קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, נחשב למוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי רחובות והסבירה. בקניון שתי קומות מסחר בו פעילות רשתות מהמובילות בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה