רכילות עסקית

טרמינל X בהשקה נוספת: זה המותג שתוכלו להשיג עד מחר

טרמינל X משיקה חנות פופאפ לשלושה ימים בלבד. המותג SEESTARZ יימכר במתחם החדש של החברה בעזריאלי שרונה עד מחר (שישי). מי מהביצה הגיע לפרגן?
מערכת ice | 
טרמינל איקס (צילום דימה טליאנסקי)
לאחרונה אתר האופנה הפופולרי טרמינל  X נמצא בתקופת פריחה שכוללת השקת חנות חדשה, ימי הנחות ייחודיים והשקת קולקציה עם שי זנקו. וזה ממש לא עוצר כאן; אמש (רביעי) מודיעה החברה כי פתחה חנות פופאפ של מותג האופנה SEESTARZ.
החנות נפתחה אתמול במתחם החדשה של טרמינל X, TERMINAL X SPACE, בעזריאלי שרונה והיא תפעל עד מחר (5.5.2023). באירוע הפתיחה אמש הושקו קולקציות הקיץ החדשות של בית האופנה, ובהן קולקציית בגדי ים וקולקציית תכשיטים.
עם השקת החנות רבים מהביצה הגיעו לפרגן והיה ניתן לראות את דניאלה ואלונה צור מקימות המותג, יובל שרף, נופר מור, דנה זרמון ואחותה מאיה, הדר מרקס, אלינה לוי, ניצן שיק, רותם ישראל, רעות אלוש ועוד.

יובל שרף, יח"צ
כפי שצוין, לאחרונה החברה יצאה ברצף השקות יוקרתיות, בהן זו בשיתוף הדוגמנית שי זנקו. הקולקציה שתימכר בבלעדיות באתר האופנה TERMINAL X ובחנות TERMINAL X SPACE, כוללת בגדי הלבשה תחתונה איכותיים וסקסיים בעיצובים חדשניים המתאימים לנשים צעירות. שיתוף הפעולה עם זנקו והמותג OOLA נוצר מתוך צורך של צעירות, בהן זנקו, להרחיב את המגוון הדל בארץ. כיום נשים רבות בעלות חזה שופע נאלצות להתפשר ולבחור בין יפה, נשי וסקסי לתומך ומחזיק.

רותם ישראל, יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה