רכילות עסקית

עיריית נוף הגליל משיקה מרכז חדש ללימודי האנגלית

מרכז חדש בנוף הגליל נפתח אתמול ויעניק לתושבי המקום גישה ללימודי שפת האנגלית. ראש העיר אמר: "זהו שירות חשוב לתושבי נוף הגליל"
מערכת ice |  4
רונן פלוט (צילום מוחמד חלילה)
אתמול בערב (ראשון) הגיע ראש עיריית  נוף הגליל רונן פלוט ופמלייתו לאירוע חגיגי לרגל פתיחת  מרכז ללימודי אנגלית לילדים ובני נוער של הלן דורון  בעיר, שנפתח בהשקעה של למעלה מ- 200 אלף שקל.
האירוע אליו הוזמנו כ- 300 מוזמנים בניהם: בכירי נוף גליל, הורים ותלמידים, משפיענים ומובילי דעת קהל וכלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג, טקס גזירת סרט וחשיפת המקום  הכולל 4 חדרי לימוד, וצוות המורים שילמדו ילדים מגיל 3  חודשים ועד 18.
ראש העיר רונן פלוט  בירך ואיחל בהצלחה ליוזמים ולמשתתפים. לדבריו: "זהו שירות חשוב לתושבי נוף הגליל, שלא יצטרכו לנסוע מחוץ לעיר ללימודי האנגלית". לדבריו: "כיום אי אפשר להסתדר בלי לימודי אנגלית ברמה גבוהה ואני מאחל  מברך את הלן על פתיחת הסניף בעירנו".
הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה אמרה : "אני מברכת את הזכיין החדש, האני שוקחה והצוות שלו על הצטרפותם למשפחת הלן דורון בישראל ומזמינה את ההורים, הילדים ובני הנוער בנוף הגליל להגיע למרכז הלימוד החדש ולהיחשף למתנה הטובה ביותר שניתן לקבל – אנגלית ברמת שפת אם בדרך טבעית וללא מאמץ, בדיוק כפי שכל ילד לומד את שפת אמו בבית."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לרונן
    לרונן שלום 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נורה דהוקרקרקקר,ברחה מאפריקה כי תפסו אותה שם על גניבה ועל ניצול אנשים מממוצע אפריקאי היא גם אנסה ילדים קטנים לכן פתחו נגדה תיק פלילי באפריקה,היא ברחה מאפריקה לנצרת עלית ,נוף הגליל,כיום מתגוררת נורה דהוקרקרקקר גולן בנצרת עלית,יחד עם הבת שלה ,שאותה רכשה בשוק עבדים באפריקה,הבת המבוגרת ,שרית דהוקרקרקקרר גולן נגועה בנגיף האיידס והדביקה ערבים תושבי נצרת.התנהל נגד נורה דהוקרקרקקר גולן תיק פלילי בחוף השנהב ובאפריקה עצמה.
    סגור
  • 3.
    לרונן.
    לרונן שלום 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכירים את נורה ,גם באפריקה באזור חוף השנהב התנהל נגדה תיק פלילי, מכירים את נורה גם במשטרה,גם בפסיכיאטרי,גם בבבית משפט,גם במשפחה יודעים שנורה דהוקרקרקקר גולן אשה שאינה בריאה בראשה.מכירים את נורה גולן דהוקרקרקקרר,גם בחוף השנהב באפריקה,יש לה תיק פלילי במשטרה.הבת של נורה שרית דהוקרקרקקרר נגועה בנגיף האיידס ומדביקה ערבים מנצרת.נורה גונבת מקניונים וגם מבתי התושבים בנוף הגליל ובנצרת.לנורה היה בעל ושמו ,דוד גולן
    סגור
  • 2.
    רונן
    לרונן 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרונן שלום.הרשה לי להפנות את תשומת ליבך לאשה בשם נורה גולן דהוקרקרקקרר והבת שלה שרית גולן דהוקרקרקקרר,נורה גולן היא אשה מממוצע הודי מירוחם,היא גרה בעיר שלך בנוף הגליל,מבצעת עבירות פליליות ואף מנצלת בני מיעוטים וגונבת מקניונים.השם נורה גולן והבת היא הביאה אותה מאפריקה,שרית גולן דהוקרקרקקרר
    סגור
  • 1.
    דחוף למר רונן פלוט
    דחוף למר רונן פלוט 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום למר רונן פלוט.אתה צריך כמה שיותר מהר להחזיר את השם נצרת עילית לעיר תבטל במהירות את בשם נוף הגליל וכך השקט יחזור לישרור בעיר.
    סגור