רכילות עסקית

ג'ניפר לופז נפרדת מאחוזת היוקרה בתמורה לסכום המפוצץ הזה

ג'ניפר לופז מעלה את אחוזת היוקרה של בבל אייר למכירה, חצי שנה לאחר החתונה, במחיר מבוקש של 42.5 מיליון דולר, אחרי ששילמה עליה רק 28 מיליון דולר. כך הבית המפנק נראה מבפנים
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז (צילום shutterstock)
חצי שנה לאחר שנישאה לבן אפלק בטקס נוצץ, ג'ניפר לופז מוכרת את הבית היוקרתי והייחודי שלה בבל אייר במחיר מטורף של 42.5 מיליון דולר. את הבית היא רכשה במחיר נמוך בהרבה, רק 28 מיליון דולר - עסקה משלמת בהתאם לכך שבמקור המחיר המבוקש עמד על 40 מיליון דולר.
ג'יי לו רכשה את האחוזה היוקרתית בשנת 2016. האחוזה כוללת בהתאם כמה אלמנטים מפנקים במיוחד, בהם סלון עצום עם אח, תקרות גבוהות, בר משקאות, חלונות פלדה, מפרסות נרחבות, בריכת אינפיניטי, חדר משחקים, חלקת נהר פרטית (שמעתם נכון), חדר כושר והרשימה רק מתארכת. יתרה מכך, המיקום כאמור נשחק במיוחד ונמצא מרחק הליכה קצר ממלון בל אייר המפורסם.
כזכור, לופז היא לא היחידה שמכרה את הבית שלה זמן קצר לאחר החתונה, אם כי לקח לה מעט יותר זמן. בעלה הטרי, בן אפלק, מכר את אחוזת היוקרה שלו רק שלושה שבועות לאחר החתונה במחיר של 30 מיליון דולר ועבר עם לופז לבל אייר.
כעת שלופז מנסה למקור את ביתה המיוחד, לא ידוע עדיין האם הזוג רכש נדל"ן אף יוקרתי יותר במקום אחר, או האם יעשו שימוש בנכסים אחרים שברשותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה