רכילות עסקית

רשת המלונות פתאל בערב הוקרה לשף שלום קדוש

שנה וחצי אחרי שהותקף השף שלום קדוש, הוא זוכה לערב הוקרה ופרידה מרשת מלונות פתאל בה שימש כשף הרשת. "אתה שך בחסד, מנטור, מורה..." אמר עליו דוד פתאל
מערכת ice | 
דוד פתאל ושלום קדוש (צילום אורן בן חקון)
הערב (שני), ערכה רשת מלונות פתאל סעודת הודיה ופרידה מהשף שלום קדוש, מי שהיה השף של רשת מלונות פתאל ושף מלון לאונרדו פלאזה ב-40 השנים האחרונות. את הערב הנחתה חניכתו של קדוש, הילה אלפרט, ובין הנוכחים הרבים היו יו"ר ומייסד רשת פתאל דוד פתאל, הנשיא לשעבר רובי ריבלין, ראש עיריית ירושלים משה לאון ושפים דוגמת אביב משה ועזרא קדם.
במהלך הערב הוקרן סרט על חייו ופועלו של קדוש וכמובן שהאורחים זכו לארוחה מפוארת עם תפריט שמייחד את טעמיו ובישוליו של קדוש שעליו היו אמונים השף הראשי של רשת פתאל, גיא רודובסקי, ושף מלון לאונרדו ופלאזה, ליאור יעקב.

קדוש האכיל לאורך השנים שועי עולם בין שאר את נשיאי ארה"ב לשעבר ברק אובמה, ביל קלינטון וג'ימי קרטר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר, ומלך ירדן המנוח חוסיין. קדוש היה חבר במועדון הבינלאומי היוקרתי "שף דה שף" ואף הקים שתי מסעדות במלון לאונרדו פלאזה ירושלים – "פרימוורה" ו"פרה על הגג".
דוד פתאל שעלה לשאת דברים לכבודו של קדוש בירך אותו: "אתה שף בחסד, מנטור, מורה, מדריך ודמות להערצה ולחיקוי עבור דורות שלמים של שפים וזאת בנוסף לאהדה והפופולאריות שרוכשים לך שפים בכירים בארץ ובעולם. לאורך הדרך הסבת גאווה רבה לא רק לבני משפחתך, לעיר ירושלים ולמדינת ישראל, אלא גם לנו – משפחתך המורחבת – משפחת מלונות פתאל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה