רכילות עסקית

עדי אשכנזי הצטלמה לקמפיין החדש של קניוני עופר

הסטנדאפיסטית, שנבחרה לאחרונה להיות הפרזנטורית של רשת הקניונים, התייצבה ליום צילום ראשון ושיתפה כי היא מקימה חברת הפקה
מערכת ice | 
עדי אשכנזי, מתוך 'מה זה השטויות האלה?!' (צילום מסך מאקו)
הסטנדאפיסטית והשחקנית עדי אשכנזי (47), מי שנבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית קניוני עופר, הגיעה בחמישי האחרון בשעות הבוקר המוקדמות, לצילומי הקמפיין החדש, שנערכו בקניון עופר רמת אביב. אשכנזי סיפרה שאת כל החגים תחגוג בארץ, עם משפחתה המורחבת. לדבריה: "הייתי שמחה לטוס לחופשה קצרה אך בעלי ואני בלוח זמנים צפוף במיוחד".
עוד עדכנה אשכנזי מקימה בימים אלה חברת הפקות הנמצאת בבעלותה, ומעתה תהיה אחראית גם על המופעים וזאת בנוסף להפקת תכניות הטלוויזיה. כמו כן, אשכנזי עובדת בתקופה האחרונה על פרויקטים טלוויזיוניים חדשים שהחברה מפיקה. עם סיום הצילומים ניצלה אשכנזי את הזמן ויצאה לשופינג בקניון עופר רמת אביב.
כזכור, הסטדנאפיסטית החליפה את יובל שרף, אחרי שמונה שנים שייצגה את קניוני עופר. גיא אבן, סמנכ''ל שיווק דיגיטל וחדשנות של מליסרון - קניוני עופר, אמר על חילוף הפרזנטריות : "קניוני עופר מתחדשים היום בפרזנטורית חדשה המסמלת את ערכי המותג של קניוני עופר – תרבות ישראלית, חוויה, סגנון אישי וסטייל איכותי. אנו מודים ליובל שרף שהייתה חלק בלתי נפרד מהמותג שלנו ומהפנים של קניוני עופר בשנים האחרונות ותמיד תישאר חלק מהמשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה