רכילות עסקית

אילון מאסק מתוודה: "אני מזוכיסט"

אילון מאסק חושף בריאיון את דעתו בנוגע ליחסים המעורערים עם בתו הטרנסג'נדרית ולמה קומוניזם הוא חלק מהעניין. בנוסף הוא קורא לציוצים בטוויטר "ריפוי" למרות שזה אומר שהוא יורה לעצמו ברגל
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
כפי שאילון מאסק ציין בעצמו לפני מספר ימים בציוץ בטוויטר, השבוע האחרון היה אחד הקשים ביותר עבורו וזאת לאור הדרישה שישלים את העסקה לרכישת טוויטר, הנפילה של מניית טסלה ב-16% לראשונה מאז תחילת הקורונה והביקורות על התכנית שגיבש (בטוויטר) לשלום בין אוקראינה לרוסיה.
לצד כל אלו, מאסק הספיק להתראיין לעיתון הפייננשל טיימס ובו הגיב למספר דברים הנוגעים אליו, כאשר בעיקר התייחס לחייו הפרטיים. מאסק כידוע הוא אב ל-9 ילדים ממספר נשים שונות ואחת מבנותיו הבוגרות, שהיא בין היתר טרנסג'נדרית, ביקשה לאחרונה לנתק ממנו כל קשר ואף שינתה את שמה.
במסגרת הריאיון הוא האשים את ההשפעה השלילית של הפוליטיקה הליברלית על היחסים עם בתו ועל דעתה עליו. על כך אמר: "זה קומוניזם לגמרי... אם אתה עשיר אתה רע". יתרה מכך, לא שלל כי בעתיד יהיה אב לילדים נוספים, אך זאת אמר יקרה במידה ויוכל להיות אב טוב למענם (יחד אם זאת לא ברור מהי הגדרתו לאב טוב).
באשר לציוצים מעוררי המחלוקת שלו בטוויטר הוא אמר: "זה לא מבדר אתכם?". בנוסף, הודה כי לא פעם הוא "יורה לעצמו ברגל" עם האמרות וגורם לבעיות, למרות שמדובר עבורו במעין צורת ריפוי. את ההתבטאויות שלו בטוויטר סיכם בקצרה עם: "אני כנראה מזוכיסט" וכי הוא לא עושה את מה שהוא עושה למען הכסף. 
יחד עם זאת, אמרה זו מנוגדת למדיי לעובדה שבעת זו ולמרות הנפילות הוא עדיין נחשב לאיש העשיר בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה