רכילות עסקית

סטודיו לצילום ארוטי באחוזה מרתיח את השכנים העשירים

הצלמת הארוטית אלי מרפי מצלמת תמונות של נשים בהלבשה תחתונה ומשתמשת באחוזה כרקע - ועל הדרך משאירה כמה תושבים מקומיים נדהמים

מערכת ice | 
אחת הדוגמניות שצולמה על ידי אלי מרפי (צילום Alli Murphy Photography)
אלי מרפי לא מתנצלת ומצביעה בגאווה על העסק המשגשג שלה, אלי מרפי צילום, שלדבריה יש לה משימה "להציג את גוף האישה בצורה חיובית" ושילוב מגוון של לקוחות בגדלים, גילאים ומוצא אתני. היא הוסיפה שהיא לא מציגה עירום או מין.
"אנשים מאוד אוהבים את מה שאנחנו עושים ואת המסר שאנחנו מעבירים שם", אמרה הצלמת. למרות שהתמונות שלה אינן מפורשות, הן יכולות להמריץ את הלב. הקלוג כולל צילומים של נשים בקושי לבושות על ארבע, מתרווחות על פני מיטות, טבולות באמבטיות או עטופות בשרשרת שעבוד תלויה על המרפסת של האחוזה ההיסטורית שמרפי שוכרת להפעלתה.
הלקוחות נעים מנשים רגילות ועד משפיעניות אופנה, דוגמניות במידות גדולות וכוכבות ריאליטי. "אנחנו חלק מחווה עובדת ואנחנו מאוד מודעים לכל מה שקורה", אמרה מרפי. "ברור שאנחנו לא רוצים לחשוף אף אחד לכלום. וכל מה שאנחנו עושים הוא מאוד בטוב טעם. אנחנו לא עושים שום דבר שעלול לעצבן אף אחד עד כדי להגיע למצב בלתי הולם".
"אני מוצאת את כל העניין לא מתאים", אמרה אמא ​​שאחראית על חוות הסוסים מחוץ לאחוזה בווסטברי העתיקה. "יש ילדים שלוקחים שיעורי רכיבה בזמן שהם מצלמים תמונות עירום. זרים מסתובבים. נראה שאין שליטה על מה שהם עושים. אנשים מודאגים אבל מפחדים לדבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה