רכילות עסקית

מיקרוסופט ישראל ובנק הפועלים בשיתוף פעולה מפתיע

הבנק וחברת הענק ישתפו פעולה כחלק ממיזם TEALS, אשר מטרתו היא לקדם צעירים בפריפריה ולהכשיר את דור העתיד בתעשייה
מערכת ice | 
אתי בן זאב, דניאל סעאת ואלון חיימוביץ' (צילום אביב גוטליב)
תוכנית טכנולוגית של חברת – Microsoftהמכונה TEALS הושקה לראשונה בארץ בשבוע שעבר. התוכנית הפועלת בעולם, הגיע לארץ בשיתופם של בנק הפועליםMicrosoft ישראל ועמותת תפוח, שמוציאה לפועל ומפעילה את התוכנית בישראל. כחלק מהתוכנית, מתנדבים מטעם החברות, ילוו בני נוער מהפריפריה בהכנה לבגרויות בעולמות הטכנולוגים, וזאת על מנת להכשיר את דור העתיד. בנוסף לכך Microsoft ישראל בחרה בעמותת תפוח להוביל את מערך ההדרכה לבני הנוער מהפריפריה בכל הקשור לחשיפה לענף הטכנולוגי ועולם ההייטק.
באירוע ההשקה אשר התקיים בהרצליה הציגו תלמידי מגמת מדעי המחשב מבתי ספר ברחבי הארץ בפני בכירים מהתעשייה את תוכניותיהם והשאיפות שלהם לגבי עתידם המקצועי בענף ההייטק הישראלי. כמו כן, במהלך האירוע, התקיימה הרצאה בנושא "חדשנות בחינוך וחינוך בחדשנות" שהועברה על ידי גדי מיקלס, מנהל תחום חדשנות וניהול מוצר ב-Ebay, מרצה ויועץ בכיר לחדשנות.
במיקרוסופט מסבירים כי תוכנית TEALS נולדה מתוך מטרה משותפת, להשקיע בחינוך דור העתיד ולשים דגש על התחום הטכנולוגי. באירוע נכחו: אתי בן זאב, מנהלת חטיבת טכנולוגיה ומחשוב, משנה למנכ"ל, בנק הפועלים, אלון חיימוביץ' מנכ"ל חברת Microsoft ישראל, הילה היבש, סמנכ"לית ייעוץ משפטי, קשרי ממשל ואחריות חברתית, Microsoft ישראל, דניאל סאעת סמנכ"ל אסטרטגיה עמותת תפוח ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה