רכילות עסקית

בנק הפועלים אירח את לקוחותיו לאירוע לרגל השנה החדשה

במסגרת האירוח והרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה לקוחות הבנק ואורחים נבחרים זכו לראות את הזמר ירמי קפלן מבצע את מיטב שירי אלטון ג'ון
מערכת ice | 
יסעור קוטלר קפלן ורביב (צילום אביב גוטליב)
בנק הפועלים ארחו מאות מלקוחות הבנק ואורחים נוספים לאירוע חגיגי לרגל השנה החדש. הערב החגיגי שנערך במוזיאון ארץ ישראל אשר בתל אביב כלל קבלת פנים, הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה ומופע ייחודי של הזמר ירמי קפלן – "ירמי קפלן שר אלטון ג'ון".

קפלן, שהתאהב במוזיקה של אלטון ג'ון, יצר מחווה מוזיקלית ליוצר ומבצע במופע את להיטיו האהובים של אלטון ג'ון מזווית חדשה ובאנרגיות מחשמלות כפי שרק קפלן יודע לעשות. קפלן הלהיב ושלהב את הקהל, עבר וטייל בין השורות באולם, יצר אינטראקציה עם האורחים ואף הקים אותם על הרגליים לרקוד. במהלך ההופעה קפלן החליט לטפס על הפסנתר וחלק נכבד מהמופע שר בעודו עומד ויושב על הפסנתר.
 
מארחי האירוע מטעם בנק הפועלים היו מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית דלית רביב ומנהלת בנקאות פלטינום איילת יסעור. קוטלר אמר באירוע: "מרגש לראות מאות מלקוחותינו ולחגוג יחד איתכם את השנה החדשה בערב שכולו הנאה עם מוזיקה טובה... אני מאחל שנה טובה ללקוחות, כל טוב ובריאות לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה