רכילות עסקית

גלעד יפרח מנכ"ל גלעד מאי פתח את המסחר בבורסה

הנהלת חברת הנדל"ן גלעד מאי, פתחה הבוקר את המסחר בבורסה,  מנכ"ל גלעד מאי: "מאמינים שהנגישות לשוק ההון תאפשר לחברה להמשיך בגרף הצמיחה העקבי"
אריאל נוי | 
גלעד מאי - פתיחת מסחר (צילום פוטומאגמא)
הנהלת חברת גלעד מאיה פתחה הבוקר (שלישי) את המסחר לרגל ההנפקה בבורסה לניירות ערך.  גלעד מאי היא אחת מ- 4 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת 2021 לשוק איגרות החוב בבורסה, כולן חברות נדל"ן ובנייה, כשאחת מהן כבר הספיקה לבצע  גם הנפקת מניות, מספר חודשים אחרי הנפקת האג"ח.   
גלעד מאי הוקמה בשנת 2001 והיא פועלת בתחום ייזום הנדל"ן למגורים ובתחום ביצוע עבודות קבלנות בנייה בישראל ומתמחה בייזום, תכנון והקמה של מגוון רחב של פרויקטים בהיקפים שונים, שעיקרם בנייה רווייה למגורים. במהלך שנות פעילותה בנתה מאות יחידות דיור ברחבי הארץ. כיום יוזמת ובונה החברה פרויקטים בהיקף של 1,086 יח"ד בנתיבות, שדרות, מודיעין וחצור הגלילית.  בשנת 2020 הסתכמו הכנסות החברה בקרוב ל- 300 מיליון שקל. 
לאחרונה גלעד מאי הנפיקה לציבור בדרך של הצעה אחידה, סדרת איגרות חוב לא צמודות תמורת 40 מיליון שקל, בריבית של קרוב ל- 5% לשנה, העומדות לפירעון בין השנים 2022 עד 2025. 
שוק איגרות החוב בבורסה בתל אביב הוא מהמפותחים בעולם והינו שוק עמוק, סחיר ונזיל עם סחירות העומדת במקום השני בעולם וכולל 629 סדרות של חברות בשווי שוק של כ- 360 מיליארד שקל.  
תחום הנדל"ן והבנייה הוא תחום שממומן כבר שנים באמצעות אגרות חוב סחירות כשמחצית מסדרות אג"ח החברות הן של 117 חברות נדל"ן ובנייה, בשווי כולל של כ- 143 מיליארד שקל.  
גלעד יפרח, מנכ"ל גלעד מאי מסר כי "אנו מודים להנהלת הבורסה לניירות ערך על ההזמנה והטקס המרגש, ולציבור המשקיעים על האמון שהביעו בחברתנו. אנו בגלעד מאי מאמינים שהנגישות לשוק ההון תאפשר לחברה להמשיך בגרף הצמיחה העקבי גם בשנים הבאות ומתכוונים לרכוש קרקעות ופרויקטים נוספים על מנת לממש את הפוטנציאל של החברה". 
עדי שגב ברודה כלכלנית ביחידת ההנפקות של הבורסה אמרה: "הבורסה בתל אביב, כבית של הכלכלה הישראלית, מאפשרת לחברות מגוון אפשרויות הן לגיוסי הון והן לחוב, וזאת בהתאם לצרכי החברות ואנו מאמינים כי נמשיך לראות חברות נוספות עושות את דרכן לבורסה והופכות להיות ציבוריות והמאפשרות לציבור הרחב לקחת חלק בהצלחת בחברות אלו בבורסה. אנו מאחלים להנהלת החברה ולעובדיה הצלחה בהמשך הדרך ומקווה שתחילת הדרך שלכם בבורסה בתל אביב כחברת אג"ח, היא רק ההתחלה, אשר תוביל אתכם בעתיד גם להנפקת מניות, בדומה לתהליך שעברו חברות אג"ח אחרות הנסחרות בבורסה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה