רכילות עסקית

זה קרה: ציפי רפאלי השתחררה מהכלא לאחר תשעה חודשים

ציפי רפאלי שהורשעה יחד עם בתה בר רפאלי בעבירות מס בשווי 6 מיליון ש"ח השתחררה הבוקר מהכלא לאחר שוועדת השיחרורים קיצרה את עונשה בשליש
מערכת ice | 
בר וציפי רפאלי (צילום מתוך פייסבוק)

ציפי רפאלי, אימה של הדוגמנית בר רפאלי השתחררה הבוקר (שני) ממאסר. שחרורה של רפאלי קורה מוקדם מהצפוי לאחר שבחודש שעבר ועדת השחרורים קיבלה את עמדת הפרקליטות, וקבעה כי עונשה יקוצר.

כזכור, רפאלי הורשעה יחד עם בתי הדוגמנית בעבירות מס, והתחילה לרצות את עונשה בספטמבר 2020 בכלא נווה תרצה. בהסכם הטיעון עימה סוכם כי תרצה 16 חודשי מאסר ובתה תרצה תשעה חודשי עבודות שירות. לפני שעונשה של רפאלי קוצר היא נידונה ל-16 חודשי מאסר בפועל. החקירה נגד השתיים החלה כבר ב-2015 ברשות המיסים ובה עלה כי העלמת המס בוצעה באמצעות הטבות סלבס שקבלה רפאלי הבת ועליהן לא שילמה מס.

בר וציפי רפאלי. צילום: מתוך פייסבוק

רפאלי הבת ניסתה לזכות את עצמה מהרשעה בכך שהציגה הוכחות שמגוריה בישראל אינן העיקריים ואת רוב הזמן היא מעבירה בחו"ל אך נקבע כי היה זה מצג שווא. רפאלי הבת חוייבה לשלם את המס שהעלימה על סך 16 מיליון שקלים וערערה על פסק הדין הזה ולבסוף משכה את הערעור בעקבות הסדר טיעון במסגרתו חויבה כל אחת מהן בקנס של 2,500 ש"ח, ורפאלי האם לקחה על עצמה כניסה לכלא ל-16 חודשים  במקום בתה.
אתמול בבוקר דווח כי היא עתידה להשתחרר לאורך היום אך לבסוף לא השתחררה אתמול, וכאמור היום היא משתחרר בתום תשעה חודשי מאסר. משפחת רפאלי עתידה לככב בקרוב בסדרת דוקו שתלווה את המשפחה בהפקת קשת 12. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה