רכילות עסקית

תנובה וסיילספורס במהלך משותף ענק: "הראשונה מסוגה"

אפליקציית ה-B2B הראשונה מסוגה בישראל לאנשי המכירות בשטח. בחברה אומרים כי האפליקציה מספקת תצוגה מקיפה מהירה ונגישה של נתוני הלקוח, ומאפשרת אינטראקציות מותאמות אישית ושיפור תהליכי העבודה

מערכת ice | 
תנובה וסיילספורס משיקות אפליקציה (צילום shutterstock)
תנובה, קבוצת המזון המובילה בישראל וחברת סיילספורס פרסמו היום (שלישי) כי הן ישתפו פועלה והן משיקות לראשונה את אפליקציית PowerSale, אפליקציית B2B ראשונה מסוגה בישראל לצוותי המכירות בשטח.
האפליקציה, שפותחה ונבנתה ע"י צוותי Salesforce Professional Services, על בסיס האפליקציה לנייד של סיילספורס, Tableau ו-Consumer Goods Cloud, ולטענת החברה תשנה את אופן העבודה של נציגי המכירות של תנובה בשטח ותשפר את ממשקי העבודה מול הלקוחות בשטח. 
בשנה שעברה השיקו תנובה וחברת סיילספורס את PickSale, אפליקציית B2B ללקוחות קמעונאים ושף, המאפשרת ביצוע הזמנות מכר בצורה עצמאית ומאובטחת. האפליקציה תרמה להרחבת פעילות המכר לדיגיטל ב-60%, כאשר למעלה מ-10,000 לקוחות תנובה משתמשים באפליקציה ויותר מ-50% מכלל הזמנות החברה מבוצעות דרכה.
שי מיקהל סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות בתנובה: "אנו גאים להשיק את אפליקצית PowerSale עבור מנהלי המכירות שתעניק להם ערך משמעותי בניהול המכירות בשטח ותהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית למערך המכירות. באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות מנהל המכירות יוכל לקבל החלטות, לייעל תהליכים ולהפיק ותובנות מבוססות דאטה אונליין מכל מקום ובכל זמן. PowerSale כשמה כן היא - מסמלת כוח ועוצמה למערך המכירות".
האפליקציה מספקת נקודת מבט הוליסטית של 360 מעלות על הלקוח, משלבת נתוני לקוח, הזמנות, פניות שירות, החזרות, פעילויות מכירה, כשהכל במקום אחד, ותוך סנכרון לאייפדים ולכלי המכירה בשטח. בנוסף, בעזרת מדדים ותובנות ויזואליות של  Tableau האפליקציה מציידת את אנשי המכירות ביכולת קבלת החלטות מבוססות נתונים, שיסייעו להם לשפר את אסטרטגיות מכירות, לעמוד ביעדים ולקבל החלטות מושכלות בקלות. האפליקציה מאפשרת התאמה אישית של אינטראקציות וייעול תהליכי העבודה שלהם. 
גיל שיפר, RVP Professional  Services Sales ב-Salesforce אמר: "אנו גאים להשיק את אפליקציית ה - B2B הראשונה מסוגה לצוותי המכירות בשטח. תם הצורך לעבור בין מספר אפליקציות. PowerSale מציעה פתרון ניהול לקוחות אינטגרטיבי וחלק, ומציגה את עוצמת הטכנולוגיה שלנו, אשר משנה את פני תפעול מכירות השטח. הטכנולוגיה שלנו מעניקה לנציגי מכירות את הכלים שהם צריכים כדי להצליח בשוק התחרותי של היום."

משה סרוסי, סמנכ"ל המכירות בחברת תנובה: "האפליקציה אשר הושקה מאפשרת למערך חטיבת המכירות של תנובה להמשיך ולהיות המתקדם, האפקטיבי והגמיש ביותר בשוק המזון. התבססות על מידע והפקת תובנות עסקיות הינה דרך חיים בחטיבה והפלטפורמה החדשה מהווה צעד ענק נוסף בכיוון זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה