השוק

אופנהיימר מוציא שתי חברות ישראליות מרשימת המניות המומלצות

באופנהיימר עדכנו את רשימת המניות הישראליות המומלצות שלהם כשהפעם הם מוציאים שתי חברות מוכרות מהרשימה ומכניסים במקומ חברות חדשות; זו הרשימה המעודכנת של אופנהיימר
ניצן כהן | 
שקל (צילום פלאש 90/ הדר יואביאן)
בית ההשקעות אופנהיימר מחזיק ברשימת מניות ישראליות מומלצות ומכאן הוא פועל בקרב הלקוחות שלו כך שיש משקל לא מבוטל להחלטה בהתפתחות של המניות האלה.
בעדכון הרשימה כותבים באופנהיימר כי ״הרבעון השלישי 2023 החל בצל אסון הטבח של 7/10 ובפרוץ המלחמה בגזרות הדרום והצפון של מדינת ישראל. ואולם, המשקיעים שמרו על קור רוח, וזיהו את ההזדמנות שנוצרה במניות הטכנולוגיה הישראליות.

״בסיכום הרבעוני, הציגה רשימת "ישראליסט" תשואה נאה של 13% ובכך השלימה תשואה מרשימה של מעל 30% מתחילת שנת 2023, ביצועי יתר חזקים לעומת מדדי הבנצ'מרק, S&P500 ו TA-125  שעלו בשנת 2023 בשיעורים של 24% ו-2% בהתאמה, גם כאן לאחר ראלי במהלך הרבעון האחרון.
״פתיחת עונת דוחות הרבעון הקרוב לא חסרה אכזבות, עם אזהרת רווח כואבת של מובילאיי (MBLY) מובילת הטכנולוגיה הישראלית, המתמחה בתחום שבבי הרכב האוטונומי. הצטברות מלאים בשרשרת האספקה של מובילאיי הובילה להנמכת תחזיות 2024, אך אינה משנה, לדעתנו, את תיזת ההשקעה ארוכת הטווח. אנו שומרים את מניית MBLY ברשימת "ישראליסט" וצופים התאוששות הדרגתית בעסקי החברה החל מאמצע השנה וחזרה לצמיחה בשנת 2025 ואילך.
״יחד עם זאת, אנו מעדכנים את רשימת "ישראליסט", תוך דגש על חברות בעלות פוטנציאל צמיחה ארוך טווח. בכך, אנו מסירים מהרשימה שתי חברות מומלצות שעלולות להאט את קצב הצמיחה העתידי לשיעור חד-ספרתי, חברותאמדוקס (DOX)  ואינמוד (INMD) . למרות תמחורן הנמוך של שתי המניות, אנו חוששים מפגיעה בביצועיהן במהלך השנה הקרובה, ומעדיפים להתמקד בחברות צמיחה.
״אנו מצרפים לרשימת "ישראליסט" את מניית ג'ייפרוג (FROG) , ספקית פתרונות תוכנה לשוק ה DevOps  הצומח, המדורגת Outperform  עם מחיר יעד של 41 דולר, ואת מניית סלברייט (CLBT) ספקית תוכנה במודל מנויים ושירותים למגזר ביטחון פנים, תחום שנהנה לאחרונה מגידול בהשקעות. שתי החברות הללו מתאפיינות בנראות גבוהה, עם צמיחה דו-ספרתית גבוהה, נתח גבוה של הכנסות חוזרות, שיפור עקבי ברווחיות ומאזן חזק״ מסיימים באופנהיימר את עדכון רשימת המניות הישראליות המומלצות שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה