השוק

לאחר העלייה הדרמטית: הדולר נותר יציב ועומד על 3.77 שקל

לאחר עלייה בשיעור של 0.4% אמש, נותר הדולר יציב ונסחר כעת בשווי של 3.77 שקלים. מדובר בערך הגבוה ביותר שלו מזה חודש, כאשר האירו רושם זינוק גם כן ונסחר תמורת 4.10 שקלים
מערכת ice | 
דולרים (צילום vecteezy)
לאחר עלייה בשיעור של 0.4%, נותר שער הדולר יציב ונסחר כעת בשווי של 3.77 שקלים, מדובר על הערך הגבוה ביותר שלו מזה חודש. בנוסף לדולר, גם האירו רושם זינוק של 0.18% ונסחר כעת בשער של 4.10 שקלים.
ההערכה היא שהדולר ימשיך לטפס בשווקים הגלובליים, זאת לאחר שמושל הפד כריסטופר וואלר הודיע כי הורדת הריבית בארצות הברית תימשך בשלבים ובאורך מתון. גם האירו ממשיך במגמה ועלה כאמור ל-4.10 שקלים, בעוד הפאונד עומד כיום על 4.77 שקלים. 
עלייה זו בדולר מגיעה בעקבות מצב החוסר וודאות הכלכלי-מדיני-ביטחוני-פוליטי שמבריח כסף מישראל כשקונצנזוס התחזיות מדבר על כך שחוסר הוודאות הזו, בעצימות כזו או אחרת, ימשך עמוק לתוך 2024.
כזכור, ביום שני האחרון אושר תקציב המדינה המעודכן לשנת 2024 בו נוסף תקציב של 55 מיליארד שקלים לטובת הצרכים הביטחוניים והאזרחיים של המלחמה, כאשר לפי ההערכה החוסר בקיצוץ בכספים הקואליציוניים יביא את הגירעון בתקציב המדינה לסכום חסר תקדים של 113 מיליארד שקלים, דבר שיחייב חשיבה מחדש, רגע לפני ההצבעה על התקציב בכנסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה