השוק

אירוספייק מסכמת שנה נהדרת: גידול של 90% בהכנסות החברה

דווקא בזמן מלחמה: אירוספייק ישראל רשמה את הרבעון הטוב בתולדותיה, וצופה את המשך המגמה גם ב-2024. זאת לצד התרחבות במחלקות המחקר, הפיתוח והתמיכה בסניף הישראלי של החברה
מערכת ice | 
עמי אהרונוביץ (צילום עזרא לוי, shutterstock)
אירוספייק (Aerospike), חברת מסדי הנתונים NoSQL האמריקאית הפכה מזה זמן לכתובת עבור ענקיות הטק הישראליות המעוניינות בניהול מערך הנתונים שלהן בסקייל ובביצועים גבוהים תוך שמירה על יעילות תפעולית גבוהה ועלויות נמוכות. הטכנולוגיה של אירוספייק נמצאת בשימוש במערכות real-time mission critical בקרב חברות מובילות כמו פלייטיקה, איירון סורס, אפספלייר, וויקס ועוד.
השנה האחרונה, שהייתה רוויה באתגרים עבור ענף ההייטק - החל ממצב מאקרו כלכלי לא פשוט ועד רפורמה משפטית ומלחמה - חיזקה את המגמה של התייעלות בחברות תוך כדי חתירה לצמצום עלויות, בוודאי לאחר שנות הגאות שהסתיימו ב-2021. אירוספייק, שמספקת פתרון דאטה בייס המיועד לשימוש במערכת real-time בסקייל גבוה, תוך הבטחה לביצועים מהירים ובעלויות נמוכות, נהנתה מצמיחה מואצת השנה בישראל עם זינוק חד בהכנסות החברה הקרוב לכ-90% לעומת 2022. החברה הודיעה על שורת לקוחות חדשים, ביניהם BioCatch, BigaBID, Finaro ועוד.  
״2023 הייתה שנה יוצאת מן הכלל טובה עבור אירוספייק ישראל״, אומר עמי אהרונוביץ׳, סגן נשיא בחברה וה-GM בסניף המקומי. ״לצד צירופם של לקוחות גדולים חדשים, גם הלקוחות הקיימים נהנו מצמיחה משמעותית בפעילות שלהם, כאשר אירוספייק תומכת בגידול הזה ומאפשרת לאותן חברות להגדיל את הפעילות שלהן ולשמור על יעילות תפעולית גבוהה וחיסכון משמעותי בעלויות התשתית. הפתרון של אירוספייק פוגש בצורה מדויקת את מגמת ההתייעלות בשוק, כאשר אופטימיזציה של תשתית הענן שמקורה בטכנולוגיה מוגנת הפטנט של אירוספייק, מסייעת לצמצום עלויות החומרה והקטנה משמעותית של ההוצאה על תשתיות, וזאת מבלי להתפשר על ביצועים - בכל סקייל״. 
החברה צופה המשך של המגמה ב-2024, זאת לצד התרחבות נוספת במחלקות המחקר, הפיתוח והתמיכה בסניף הישראלי של החברה.  ״האתגרים בישראל השנה היו ועודם לא קלים, אבל חברת האם האמריקאית לא רק שאינה נרתעת מכך כי אם מגדילה את ההשקעה שלה בפעילות שלנו, הן בצד המסחרי והן בצד המחקר והפיתוח״, מסכם אהרונוביץ׳. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה