דיגיטל וטק

אירוספייק בבשורה לחברות ההייטק בישראל: משיקה כלי דאטה חדש

אירוספייק (Aerospike), חברת מסדי הנתונים האמריקאית הפועלת בשוק הישראלי, משיקה מנוע חדש לניהול בסיסי נתונים בתצורת גרף (Graph Database) התומך בשפת Gremlin על בסיס מסד הנתונים הקיים שלה
מערכת ice | 
עמי אהרונוביץ (צילום עזרא לוי)
אירוספייק (Aerospike), חברת מסדי הנתונים האמריקאית הפועלת בשוק הישראלי, משיקה מנוע חדש לניהול בסיסי נתונים בתצורת גרף (Graph Database) התומך בשפת Gremlin על בסיס מסד הנתונים הקיים שלה.
ההכרזה על השירות החדש ניתנה בכנס השנתי של אירוספייק. בשנים האחרונות עוד ועוד חברות צריכות לבצע אינטגרציות ולתמוך בבסיסי נתונים גדולים במיוחד, כדי לאפשר טרנזקציות מורכבות וכבדות (OLTP). אולם, היום מסדי נתונים בתצורת גרף מתקשים לעמוד בביצועים בסקייל במבנה עלויות יעיל. המציאות הזו מאלצת חברות לבזבז זמן ומשאבים ביצירת פתרונות לא גמישים לאתגרים שלהן. 
מנוע ה-Graph Database של אירוספייק מספק מענה לשאילתות מורכבות במילי-שניות תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה. הפתרון של אירוספייק יכול לתת מענה ליותר מ-100,000 קריאות לשנייה תוך פחות מ-5 מילי-שניות. 
מפתחים יכולים לכתוב יישומים באמצעות קריאות חדשות או קיימות בשפת Gremlin באמצעות הכלי של אירוספייק. ביישומים הללו, הנמצאים בתעשיות האדטק, סייבר, זיהוי הונאות ברשת ומניעתן, יישומי צד לקוח ועוד, מתבצעות טרנזקציות כבדות ומורכבות בזמן אמת, וכעת ניתן לעשות אותן בסקייל גבוה על גבי הפתרון החדש של אירוספייק. 
״כדי לעמוד בדרישות של ארגוני ענק הבונים מערכות עשירות דאטה ויישומים בזמן אמת, הפלטפורמה הרב-ערוצית של אירוספייק ממשיכה להתרחב ביכולות שלה כדי לאפשר סקייל תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה ועלויות נמוכות בתחומים הפופולריים ביותר של ניהול דאטה״, אומר סאבו אייר מנכ״ל החברה. ״כעת, אנחנו מביאים את היכולות הללו גם לעולם ה-Graph Database, כדי שארגונים לא יצטרכו יותר להקצות משאבים לעיצוב פתרונות מותאמים אישית על מנת לקבל ביצועים טובים בזמן אמת״. 
הפלטפורמה של אירוספייק מספקת מענה לשלושת ערוצי הדאטה הנפוצים ביותר: key value, מסמכים וגרפים. הפתרון המקיף של אירוספייק מפשט את ניהול הדאטה ומייעל תהליכי קריאה מהדאטה בייס מג׳יגה בייט ועד פטה בייט - קרי, בכל סקייל אפשרי. הפתרון הגרפי של אירוספייק יכול באופן עצמאי לבצע גידול בכוח המחשוב והאחסון, ובכך לאפשר לארגונים להקצות משאבים רק לעלויות התשתיתיות. בנוסף לכך, הפלטפורמה של אירוספייק הוכחה כיעילה גם בסקייל גבוה בכך שהיא מפחיתה את עלויות התשתית בעד 80% בהשוואה למסדי נתונים NoSQL או גרפיים מסורתיים. 
אירוספייק, אשר בסיס הנתונים שלה נמצא בשימוש של החברות המובילות בתעשיית ההייטק הישראלית (איירון סורס, ווקמי, פלייטיקה, ריסקיפייד, פורטר, וויקס ועוד), מפעילה מרכז מחקר ופיתוח בישראל ונמצאת בצמיחה קבועה מאז הוקם הסייט הישראלי ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה