השוק

בשורה לשוק הישראלי: פלטפורמת האיקומרס בשותפות מפתיעה

שופיפיי הודיעה רשמית על פתיחת התוכנית לשותפים רשמיים של שופיפיי פלוס בישראל וחברת BOA Ideas בבעלות עמוס שחם, המובילה את השוק הישראלי בפרויקטי E-commerce, קיבלה את התואר הייחודי ״סוכנות שופיפיי פלוס״ הראשונה בישראל
מערכת ice | 
הייטק (צילום pexels)
שופיפיי, היא פלטפורמת האיקומרס המתקדמת בעולם. החברה שנשכרת בבורסה בשווי של 98.65 מיליארד דולר ונמצאת במקום ה-144 ברשימת החברות בעלות שווי השוק הגבוה בעולם ומונה 10,000 עובדים.
חברת BOA Ideas, זכתה בהכרה בשל היותה הסוכנות הגדולה בישראל בפיתוח אתרים ואפליקציות למשתמשי הפלטפורמה בישראל ובעולם. בהכרזה, הצטרפה BOA Ideas לקבוצה בלעדית של ספקי שירותים לספק פתרונות באיכות הכי גבוהה שיש, כך שהכרה זו אינה רק תג של כבוד; היא מייצגת את היכולות לשירות לעסקים בהיקפים גדולים.
״שופיפיי פלוס״ היא תוכנית ייחודית שמיועדת לרוב, עבור עסקים בעלי נפח מכירות חודשי של מעל מיליון שקל ולעסקים המוכרים מוצרים בעולמות ה- B2B. המותגים הישראלים שעברו לשופיפיי פלוס בשנים האחרונות: קבוצת ניאופארם, סודה סטרים,  משביר לצרכן, Cardo systems ועוד.
מה שהשוק הישראלי ירוויח מהשותפות עם שופיפיי פלוס: מדובר בצעד משמעותי לכלל לשחקנים, לסוכנויות ולמותגים בשוק הישראלי. שותפות זו משמעותה יישום מהיר יותר אסטרטגיות איקומרס מתקדמות וגישה לטכנולוגיות חדשניות המותאמות לצמיחה מהירה והתרחבות בארץ או לחו״ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה