דיגיטל וטק

בשורת ענק לעסקים: האפליקציה שמשנה את שיטת המשלוחים

הסטארט-אפ BOA Ideas פיתח את אפליקציית MapIt, מאפשרת למשתמשיה להגדיר אזורים ספציפיים לשילוח מהיום להיום או להחריג אזורים מסוימים למשלוח. עסקים שיש להם סניפים פיסיים יכולים להציע לגולש בהזמנה באונליין את הסניף הקרוב ביותר אליו לאיסוף עצמי - שיטת משלוח זולה ונוחה

מערכת ice | 
חברת BOA IDEAS (צילום אורן בירן)
חברת BOA Ideas, בבעלות עמוס שחם, המתמחה בפיתוח איקומרס על גבי פלטפורמת שופיפיי מאז שנת 2014 ובשילוב המערכות השונות בעסק לוגיסטיקה, שילוח ותפעול, החליטה לפתח גם אפליקציות ייעודיות בחנות האפליקציות של שופיפיי על מנת לענות על צרכים אלו (לשופיפיי יש אקו סיסטם של חנות אפליקציות והם מעודדים מפתחים צד שלישי לפתח אפליקציות שיעמדו בתו תקן הגבוה שלהם).
פיתוח הדגל הוא אפליקציית MapIt, מאפשרת למשתמשיה להגדיר אזורים ספציפיים לשילוח מהיום להיום או להחריג אזורים מסוימים למשלוח. עסקים שיש להם סניפים פיסיים יכולים להציע לגולש בהזמנה באונליין את הסניף הקרוב ביותר אליו לאיסוף עצמי - שיטת משלוח זולה ונוחה. עוד אחד מהשימושים הבולטים של האפליקציה הוא לאפשר לבעל העסק להגדיר בהתאמה אישית את עלות המשלוח לפי אזור גאוגרפי.
בנוסף, החברה פיתחה 18 אפליקציות שונות שיוצרות ממשק בין אתרי שופיפיי לבין חברות שילוח מובילות בישראל, כגון HFD, תפוז, צ׳יטה ועוד. אפליקציות אלה חוסכות מהלקוחות את הצורך לנהל ממשקים נפרדים. האפליקציה מסנכרנת באופן אוטומטי בין הזמנות בחנות שופיפיי לבין חברות השילוח. כאשר לקוח מבצע הזמנה, פרטי ההזמנה והמשלוח מועברים אוטומטית לחברת המשלוחים לטובת ביצוע המשלוח. כמו כן, האפליקציה מאפשרת לחנות להדפיס באופן אוטומטי תוויות משלוח עבור כל הזמנה, ולקבל עדכוני מעקב אחר החבילה.
בנוסף, BOA Ideas פיתחה מערכות מורכבות בעברית לניהול החזרות ואיסוף חבילות מסניפים. בין לקוחות החברה נמנים סודהסטרים, נסטלה, ניאופרם, קבוצת פוקס, קבוצת גולף ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה